تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۵۲۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز:
تریلی حامل بنزین در اهواز واژگون شد/ برخورد پژو با پایه برق
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک دستگاه تریلی در اهواز واژگون شد.
 
مقصود حق شناس  اظهار کرد: روز گذشته شهروندان با تماس به سامانه 125ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی یک دستگاه تریلی در خبر دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت سه دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی تریلی که حامل بنزین بوده واژگون شده که آتش نشانان بلافاصله با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات انفجار، آتش سوزی و تصادف سایر خودروهای عبوری، خودروی حادثه دیده را با رعایت نکات ایمنی به کنار جاده منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با علت حادثه گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو اعلام شده است.

برخورد پژو 405 با پایه برق

حق شناس در ارتباط با حادثه دیگر گفت: روز گذشته همچنین شهروندان با تماس به سامانه 125ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از تصادف در منطقه کیانپارس بعد از پل لشکر را اطلاع رسانی کردند.

وی ادامه داد: تیم آتش نشانی ظرف مدت دو دقیقه بعد خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پژو405 به یک پایه برق برخورد و در نتیجه دو فرد مذکر 20 ساله و 19 ساله مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش نشانان بلادرنگ پس از ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی تصادف سایر خودروهای عبوری افراد مصدوم شده را  به آمبولانس اورژانس 115 منتقل کردند.

حق شناس اضافه کرد: علت تصادف سرعت بالا و عدم توانائی راننده در کنترل خودرو اعلام شده است؛ متأسفانه سالانه شاهد بروز این چنین حوادث دلخراش هستیم که علت آن تجاوز از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل خودرو است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار