تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۵۲۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه خبر داد
برگزاری دور برگشت لیگ برتر کشتی کشور در ایذه/احتمال میزبانی ایذه در فینال مسابقات آزاد و فرنگی کشور
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با اشاره به از سرگیری دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور پس از عاشورای حسینی گفت: به دنبال اخذ میزبانی مسابقات فینال کشتی آزاد و فرنگی لیگ برتر کشور در ایذه هستیم.
ملک‌محمد بویری   با اشاره به تاخیر در برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها قرار بود در هفته جاری برگزار شود که با تغییر در برنامه رقابت‌ها به ماه آینده موکول شد.

وی با بیان اینکه تیم ایذه در تمام مسابقات دور برگشت میزبان خواهد بود افزود: با توجه به میزبانی دو تیم شیراز و رعد پدافند تهران در مرحله رفت و همچنین حضور تیم پیام نور در خوزستان، تصمیم بر این گرفته شد تا اینکه تمام این دیدارها در دور روز به میزبانی ایذه برگزار شود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه تصریح کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی شهرستان ایذه و پس از ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و تاسوعا و عاشورای حسینی در ایذه برگزار می‌شود.

بویری با بیان اینکه به احتمال فراوان این مسابقات از طریق شبکه‌های تلویزیونی برای علاقه‌مندان به نمایش در آید اضافه کرد: با رایزنی‌هایی که با فدراسیون کشتی صورت گرفت 70 درصد راه برای اخذ میزبانی فینال مسابقات پیموده شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت موافقت قطعی سازمان لیگ و فدراسیون کشتی کشور، شهرستان ایذه میزبان فینال کشتی‌های آزاد و فرنگی خواهد بود.

بویری در پایان گفت: با توجه به تصمیم کادر فنی در نیم فصل دوم این‌دوره از رقابت‌های لیگ برتر، سه کشتی‌گیر از تیم کنار گذاشته خواهند شد.

:
:
:
آخرین اخبار