تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۵۲۶۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک خبر داد
صادرات بیش از 17 هزار تن محصولات کشاورزی به روسیه/ارزآوری 10 میلیون دلاری صادرات صیفی به روسیه
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به ارزآوری 10 میلیون دلاری صادرات محصولات کشاورزی گفت: بیش از 17 هزار تن محصولات تولیدی سبزی و صیفی به کشور روسیه ارسال شد.
هدایت اله موسوی  اظهار کرد: توسعه خدمات به کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی با هدف ارتقا کیفیت محصولات و به وجود آوردن فضای رقابتی برای کشاورزان اندیمشک را اولویت مهم در برنامه کاری مجموعه جهاد کشاورزی اندیمشک قرار داده‌ایم و با توجه به برنامه‌ریزی که انجام شده امیدواریم شاهد  افزایش رشد صادرات محصولات کشاورزی به بازار هدف باشیم.

وی بازار روسیه را بازار هدف صادرات محصولات صیفی و سبزی کشاورزان و تولیدکنندگان اندیمشک خواند و افزود: ۵ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی  کشاورزی اندیمشک به کاشت و صادرات محصولات کشاورزی به کشور روسیه اختصاص داده شده و با توجه به بازار مناسب و برنامه‌ریزی انجام گرفته امیدواریم شاهد افزایش تولید و صادرات محصولات به کشور روسیه در سال‌های آتی شویم.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با بیان اینکه یکی از  بارزهای هدف تولید محصولات سبزی و صیفی در شهرستان اندیمشک بازار روسیه است، گفت: بیش از ۱۷ هزار تن محصولات تولیدی سبزی و صیفی تولیدشده در سطح ۵ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی  کشاورزی اندیمشک به کشور روسیه ارسال شد.

وی با اشاره ارزآوری ۱۰ میلیون دلاری صادرات محصولات سبزی و صیفی تولید شده در اندیمشک تصریح کرد: ارزش محصولات صادر شده کشاورزی در اندیمشک را  بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال دانست و میزان اشتغال به دست آمده از طریق صادرات محصولات کشاورزی اندیمشک را بیش از ۴ هزار نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در این زمینه به وجود آمده  است.

موسوی با اشاره به ارزش ارزآوری ۱۰ میلیون دلاری صادرات محصولات سبزی و صیفی و ایجاد ۴ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان اندیمشک، استان و کشور از طریق صادرات بیش از ۱۷ هزار تن  صادرات محصولات صیفی و سبزی در شهرستان اندیمشک اظهار داشت: یکی از راه‌های کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال را  برنامه‌ریزی و حمایت از  کشاورزان و تولیدکنندگان و به وجود آوردن شرایط مناسب برای صادرات محصولات و شناسایی بازارهای هدف و تعیین یک برنامه و نقشه راه برای دستیابی به  صادرات محصولات کشاورزی به کشورها برای ایجاد رونق اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور می‌باشد.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک پیاز و انواع سبزی را محصولات صادر شده به کشور روسیه خواند و بیان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی اندیمشک با تمام توان و قدرت آماده حمایت از طرح‌های بخش خصوصی در زمینه توسعه کشاورزی و ایجاد اشتغال برای جوانان در شهرستان اندیمشک است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار