تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۵۲۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور افشین حیدری در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در مشهد
حمایت همه جانبه مدیرکل ورزش وجوانان استان از تنها دوچرخه‌سوار ملی‌پوش خوزستانی/تصاویر
متاسفانه مسوولان وقت دوچرخه‌سواری استان اصلا توجهی به این موضوع نمی‌ کردند تا این که آقای حیدری بر مسند ریاست ورزش استان قرار گرفت و علی رغم همه مشکلات و محدودیت های بودجه ای، این رشته ورزشي را سروسامان داد و شبانه روزی به جامعه ورزش خدمت می کند.

  افشین حیدری در سفر دو روزه خود به استان خراسان رضوی، به دیدار احسان خادمی، ملی پوش خوزستانی حاضر در اردوی تیم ملی رفت و حمایت ویژه خود را از او پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد.

 خوزنیوز: در حرکتی بی سابقه در ورزش خوزستان مديركل ورزش و جوانان خوزستان با سفر به  مشهد و حضور در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری ایران پیش از اعزام به مسابقات آسیایی ترکمنستان، حمایت همه جانبه این اداره کل از احسان خادمی تنها دوچرخه سوار خوزستان عضو تیم ملی را اعلام کرد و در گفت و گویی ویژه با سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری، وضعیت فنی احسان خادمی را جویا شد.

 حیدری در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز گفت: یکی از دغدغه های ورزش خوزستان عدم ارتباط نزدیک اداره کل ورزش و جوانان بافدراسیون های ورزشی بوده است. متاسفانه همین مساله بر نمود و بروز ظرفیت های ورزشکاران خوزستانی تاثیر گذاشته است.  هم اکنون اهمیت ارتباط دو سویه با فدراسیون ها در این اداره کل به به خوبی درک شده و گام های مثبتی نیز در این راه برداشته شده است.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان افزود: گفت و گوی ویژه من با سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری درخصوص وضعیت احسان خادمی نیز بنا بر همین سیاست  بوده است تا از سویی موجب افزایش انگیزه ورزشکاران شود و از سوی دیگر با حفظ ارتباط مستقیم با فدراسیون ها، مطالبه گر خواسته های ورزشکارنمان باشیم.  خوشبختانه این  رویکرد ارزشمندی است که در ورزش خوزستان آغاز شده است که با به ثمر نشستن آن اتفاقات خوبی برای ورزش استان رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به المپیک پیش رو  رقابت ورزشکاران برای حضوردر تیم های المپیکی گفت:  برای اولین مرتبه درباره المپیک برنامه ریزی خوبی صورت در خوزستان شکل  گرفته است که دوچرخه سواری یکی از این رشته ها است و ما می توانیم روی استعداد ورزشکاران خوزستانی در این رشته حساب کنیم.

حمایت همه جانبه  مدیرکل ورزش وجوانان استان از تنها دوچرخه‌سوار ملی‌پوش خوزستانی/تصاویر
همچنین احسان خادمی، ملی پوش خوزستانی حاضر در این اردو به ایسنا گفت :حضور آقای حیدری در اردو روحیه من را دو چندان  و من را برای کسب عنوان ارزشمند در مسابقات قهرمانی آسیا اميدوارتر از گذشته کرد.


وی بیان کرد:‌ در فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز شاهد تحول و وضعیت رو به رشد و دیدگاه‌های متفاوتی برای برگزاری اردوها و مسابقات هستیم؛ همین برنامه‌ریزی‌ها و دیدگاه‌های متفاوت باعث شده که ورزشکار با اطمینان خاطر بیشتر و خیالی راحت‌تر از توانایی‌هایش بهره ببرد، ضمن این‌که مسایلی همچون دوپینگ به شدت تحت کنترل است.


این دوچرخه‌سوار خوزستانی افزود: فدراسیون و مسوولان تیم‌ملی شرایط خوبی را برای ورزشکاران به وجود آورده‌اند، به صورتی‌که هر ورزشکار با توجه به توانایی‌اش به حق خود دست پیدا می‌کند و حقی از کسی ضایع نمی‌شود.


خادمی افزود: من تاکنون 65 مدال کشوری، آسیایی و بین‌المللی گرفته‌ام که تعداد کمی نیست اما این تعداد مدال چرا باید بیرون استان برود و به نام استان‌های دیگر ثبت شود. متاسفانه مسوولان وقت دوچرخه‌سواری استان اصلا توجهی به این موضوع نمی‌ کردند تا این که آقای حیدری بر مسند ریاست ورزش استان قرار گرفت و علی رغم همه مشکلات و محدودیت های بودجه ای، این رشته ورزشي را سروسامان داد و شبانه روزی به جامعه ورزش خدمت می کند.


وی اضافه کرد: من از صفر کارم را شروع کرد و بدون هیچ تجهیزاتی کارم می کردم و حتی دوچرخه‌ام متعلق به شش سال پیش است که آن را آقای گرشاسبی (مدیرکل سابق ورزش و جوانان خوزستان) به من داد و من تا یک ماه پیش از آن استفاده می‌ کردم تا این که آقای حیدری برای من یک دوچرخه خرید.


این رکاب‌زن خوزستانی در ادامه گفت: چندی قبل برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، امکانات سخت‌افزاری لازم را نداشتیم و زمانی که آقای حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از این وضعیت باخبر شد، یک دوچرخه پیست برای من خریداری کرد و حمایت‌های وی قابل تقدیر است.


وی بیان کرد: من در مسابقات قهرمانی کشور با دوچرخه شکسته خودم پا زدم و همین باعث شد، به زمین بخورم و در ماده 200 متر چهارم شوم. من در این رقابت‌ها با وجود شرایط امکاناتی نامناسبی که داشتیم، به یک عنوان دومی و سومی رسیدم. به هر حال تغيير و تحول در راس هیات دوچرخه سواری ما را امیدوار کرد که وضعیت دوچرخه سواری استان بهتر شود.


خادمی تاکید کرد: امیدوارم مشکلات حل شود و ما در لیگ‌های برتر سال‌های آینده در قالب تیم خوزستان شرکت کنیم و به واسطه آن نیز چندین ورزشکار خوزستانی به اردوی تیم‎ملی راه پیدا کنند.


وی خاطرنشان‌کرد: ما سرباز این مملکت هستیم و همچنان هم برای این استان پا خواهیم زد و مطمئن باشید مدال‌های خیلی رنگارنگی را هم برای این کشور کسب خواهیم گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار