تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۵۲۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفت کشته و مجروح در حادثه رانندگی محور ارتباطی گچساران-بهبهان
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته و زخمی شدن هفت نفر در اثر تصادف دو خودروی سواری در محور ارتباطی گچساران-بهبهان خبر داد.
سرهنگ "تباشیر"  گفت: ساعتی پیش در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبني بر يک مورد تصادف در کیلومتر 45 گچساران به بهبهان، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

وی درخصوص تصادف یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با یک دستگاه خودروی سواری پراید افزود: ماموران بعد از حضور در محل حادثه اعلام داشتند در این سانحه متاسفانه چهار سرنشین خودروی پراید و یک سرنشین خودروی زانتیا به علت جراحات وارده در دم فوت و دو نفر از سرنشینان دیگر این خودرو نیز مجروح شدند.

تباشیر در ادامه بیان داشت: برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی  زانتیا بوده است.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار در پایان به همه رانندگان  توصيه کرد: در هنگام رانندگي در محورهای مواصلاتی سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه حين رانندگي خود داری کنند ودر مواقع  خستگي و خواب آلودگي استراحت  کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم./پلیس
:
:
:
آخرین اخبار