تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۵۲۶۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست خوزستان :
شکارچیان غیرمجاز پاسخ این حرکت ناجوانمردانه را دریافت خواهند کرد
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان خوزستان با اشاره به حمله افراد ناشناس به وی گفت: با شکارچیان و متخلفان محیط‌زیست در سراسر استان به‌شدت برخورد خواهیم کرد.
حسن شیرمحمدی  اظهار داشت: با توجه به مجازات رساندن سرشناسان شکارچیان، پس از اتمام زمان کارم از اداره به منزل برمی‌گشتم و در میانه راه برای خرید مقداری میوه توقف کردم که مورد هجوم چند نفر در سطح شهر قرار گرفتم و با چوب و شلاق به من حمله‌ور شدند که بی‌هوش شدم و ضاربان فرار کردند.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی به دنبال شناسایی ضاربان هستند که به‌زودی دستگیر خواهند و متخلفان بدانند که با شدت عمل بیشتر و مبارزه با شکارچیان پاسخ این حرکت ناجوانمردانه را دریافت خواهند کرد.

فرمانده یگان حفظت محیط‌زیست استان تصریح کرد: یا باید وظیفه‌ات را به روزمرگی بگذرانی و یا اگر دست انجام‌وظیفه کردی مورد تهدید و هجوم قرار می‌گیری که بیانگر عدم انجام صحیح وظیفه کاری، توسط پیشینیان بوده است.

وی افزود: متأسفانه از کمبود نیرو، تجهیزات، خودرو و سایر موارد موردنیاز در سطح استان در رنج هستیم و امیدوارم که با توجه به گستردگی حوزه کاری به این یگان توجه بیشتری شود.

شیرمحمدی همچنین گفت: سختی‌های بسیار زیادی طی این مدت خودم و مأمورانم تحمل کرده‌ایم ولی به‌واسطه انجام درست وظیفه، در مأموران انگیزه کاری ایجادشده است و با بضاعت کم و حقوق اندک فعالیت خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: با توجه به فعالیت گسترده در حیطه مسئولیتمان و مبارزه با شکارچیان خوشبختانه در سطح کشور مطرح‌شده‌ایم و در حال کسب غیرحرفه‌ای‌ات خوبی از مرکز هستیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان تأکید کرد: اگر نیرو و امکانات ما تأمین شود می‌توانیم به بالاترین سطح فعالیت دست پیدا کنیم، گرچه با همین بضاعت کم هم توانسته‌ایم آمار آهوان استان را بالا ببریم.

وی در پایان گفت: مردم و رسانه ها همکاری بسیار خوبی را با ما دارند و امیدواریم که این روند همکاری را بطور مستمر و همیشگی با ما داشته باشند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار