تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۵۲۶۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در مقابل ایرانجوان بوشهر در خواب به سر می بردیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت ندارم چرا که آن ها اصلا خوب نبوده و در خواب غفلت به سر می بردند.
 سید سیروس پورموسوی پس از شکست تیمش مقابل ایرانجوان بوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی، اظهار کرد: متأسفانه در بازی که می‌توانستیم پیروز میدان شویم بازنده شدیم و نتوانستیم از رقابت های جام حذفی بهره ببریم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که باید از این به بعد به فکر بازی‌های لیگ برتر باشیم افزود: اگر چه جام حذفی جام شگفتی‌ها است اما تیم ما از همه لحاظ از ایرانجوان برتر بود و آن ها از تک موقعیت خود به خوبی استفاده کردند.
وی ادامه داد: در نیمه اول موقعیت‌های زیاد داشتیم، اما به دلیل اینکه که در بخش حمله کم تعداد هستیم این موقعیت ها را از دست دادیم.
پورموسوی گفت: ایرانجوان امروز چشم به ضد حملات داشت و از اندک موفقیت خود به خوبی استفاده کرد اما در کل تیم خوبی است و من برای آن ها آرزوی موفقیت دارم.
وی در خصوص این که سجاد فیض الهی بازیکن سابق فولاد باعث حذف این تیم شده است گفت: بازی فوتبال برد و باخت دارد و باید این موضوع را پذیرفت. امروز کم فروغ بودیم و باختیم.
دیدار بین 2 تیم فولاد خوزستان و ایرانجوان بوشهر با برتری یک بر صفر ایرانجوان به پایان رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار