تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۵۲۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حذف فولاد خوزستان از رقابت های جام حذفی
تیم فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور برابر حریف خود تن به شکست داد.
  شامگاه شنبه تیم فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی از سری رقابت های جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 20:00 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف ایرانجوان بوشهر رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در این دیدار حامد لک، پیمان شیرزادی، عبدالله کرمی، آرش افشین، هادی حبیبی نژاد، احمد عبدالله زاده، مجتبی نجاریان، ایمان مبعلی، علی اصغر عاشوری، میلاد بدرقه و عبدالله ناصری برای فولاد خوزستان به میدان رفتند.
همچنین علی عساکره، محمد طارمی، میثم خداشناس، حسین کاظمی، حسین قدرتیان، سجاد مشایخ، مسعود نظرزاده، حمدالله ایدام، علی بیگدلی، اوین کردجهان و سجاد فیض الهی ترکیب تیم ایرانجوان را تشکیل می دادند.
در این بازی که تماشای آن رایگان بود تنها 500 تماشاگر اهوازی از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.
تیم فولاد خوزستان در حالی به مصاف تیم لیگ یکی ایرانجوان می رفت که با 7 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشت.
در این دیدار تیم فولاد خوزستان بر اساس پیش بینی های قبلی تیم حاکم بر میدان بود و ایرانجوان بوشهر بیشتر سعی در کار دفاعی داشت و همین امر باعث شد که بازیکنان فولاد نتوانند بازی روان و همیشگی خود را ارائه دهند.
بازی سرد و بی روح 2 تیم بیشتر در میانه میدان در جریان بود و ایرانجوان بوشهر به بازی مستقیم روی آورده بود تا این که سرانجام بازیکن تیم ایرانجوان در دقیقه 85 دروازه فولادی ها را باز کرد و منجر به حذف این تیم از جام حذفی شد.
شکست فولادی ها از تیم دسته یکی ایرانجوان اعتراض هواداران را به همراه داشت این در حالی بود که سیروس پورموسوی از عملکرد بازیکنانش راضی نبود.
فولاد خوزستان با شکست در این دیدار از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باز ماند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار