تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۵۲۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:
مدارس علمیه اردوگاه رزم سربازان امام زمان (عج) هستند/اگر روحانیت نباشد؛ اصل‌وفرع درخطر نابودی است
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مدارس علمیه اردوگاه‌های رزم و علماء ربانی سربازان امام زمان (عج) هستند، علماء نیازی به توپ و تانک ندارند، علما با خدمت و محبت به مردم، خدمت و محبت به محرومان و هدایت مردم مأموریت خود را در این اردوگاه انجام می‌دهند.
  آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری شامگاه شنبه در آئین تعمیم طلاب حوزه علمیه سیدالشهدا (ع) خرمشهر، اظهار کرد: مدارس علمیه اردوگاه‌های رزم و علماء ربانی سربازان امام زمان (عج) هستند، علماء نیازی به توپ و تانک ندارند، علما با خدمت و محبت به مردم، خدمت و محبت به محرومان و هدایت مردم مأموریت خود را در این اردوگاه انجام می‌دهند.

وی با اشاره به گزارش مدیر حوزه علمیه خرمشهر از فعالیت‌های تبلیغی طلاب در مناطق آسیب‌پذیر حاشیه خرمشهر، افزود: امروز گزارش‌هایی داریم که اگر دیر اقدام کنیم جوانان از دست می‌روند، برخی به ذهنشان نرسد که این طلاب و حوزه‌های علمیه چه‌کاره هستند و چه‌کاری انجام می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: افرادی که این‌چنین تفکری نسبت به روحانیت و حوزه‌های علمیه دارند نمی‌دانند که اگر روحانیت نباشد تا در برابر خطرات و تهاجم دشمن سینه سپر کند، اصل‌وفرع همه درخطر نابودی قرار دارند و این علما هستند که در مقاطع حساس مانند شیخ فضل‌الله نوری سینه سپر می‌کنند، بالای دار می‌روند اما یک سند استعماری را امضا نمی‌کنند.

وی بیان کرد: درگذشته امام خمینی (ره) و امروز نیز رهبر معظم انقلاب نمونه بارز سینه سپر کردن روحانیت در برابر تهاجم دشمنان هستند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار