تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۵۲۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در خوزستان
رئیس اداره بازرسی کالا سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه آغاز شده است و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.
بهرام جباری   اظهار کرد: در این طرح بر فروش اقلام پرمصرف دانش‌آموزان مانند خودکار،نوشت افزار، دفتر، کیف و کفش و... نظارت می‌شود.
 
وی افزود: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از سه‌شنبه (15 شهریورماه) آغاز شده است و هم‌اکنون در اهواز و سایر شهرستان‌ها تیم‌هایی مشغول بازرسی کالاها هستند؛ این طرح تا پایان مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.
 
جباری تصریح کرد: هم‌اکنون 12 اکیپ بازرسی در اهواز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای بازرسی کالاها درنظر گرفته شده‌اند. اقلامی که شامل بازرسی می‌شوند اغلب اقلام پرمصرف دانش‌آموزان مانند خودکار، دفتر و مواردی از این دست هستند.
 
رئیس اداره بازرسی کالا سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: در صورتی که مشخص شود فردی در فروش محصولات تخلفی انجام داده است پرونده بر اساس سود حاصله بررسی شده و سپس برای صدور رأی به تعزیرات ارسال می‌شود.
 
وی افزود: تخلفات این فصل نیز شامل گران‌فروشی و عدم درج قیمت بر محصول و... می‌شود که درصورت مشاهده هرگونه تخلف با اصناف متخلف برخورد خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار