تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۵۲۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری هفت نفر از عوامل تیراندازی در شوش
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت:هفت نفر از متهمان به تیراندازی در سطح شهر دستگیر شدند.
مصطفی نظری اظهار داشت: در ساعت های 9و 12 روز پنجشنبه 16 شهریورماه و نیز ساعت 20 جمعه گذشته اهالی یکی از مناطق جنوبی شهر شوش از صدای شلیک گلوله نگران شده و موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع دادند.
وی گفت:در پی این تیراندازی ها ،بلافاصله با دستور دادستانی و پس از حضور پلیس در محل مشخص شد اشخاصی از بستگان مقتول یک حادثه منجر به قتل به سمت خانه یکی از افراد مظنون این حادثه تیراندازی کرده و متواری شدند.
دادستان شوش با بیان اینکه این حادثه تیراندازی تلفات جانی و مصدوم نداشته است گفت: با توجه به حساسیت موضوع،ماموران انتظامی شوش دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و پس از انجام اقدام اطلاعاتی محل اختفای چهار نفر از عوامل تیراندازی که منتسب به خانواده مقتول می باشند را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.
وی گفت:با توجه به دستگیری عوامل قتل حادثه درگیری چند روز پیش در شهرستان شوش در کمتر از سه روز لذا از خانواده مقتول انتظار می رود خویشتن داری کرده و از هر گونه اقدام غیر قانونی و انتقام جویی خودداری کنند.
دادستان شوش افزود: همه باید تابع قانون باشند و اجازه ندارند با اقدام خودسرانه نظم و امنیت عمومی را به خطر اندازند.
نظری گفت:دستگاه قضایی عوامل قتل وعوامل تیراندازی را به شدت مجازات کرده و در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.
وی همچنین در خصوص دستگیری سه نفر دیگر از عوامل تیراندازی در شوش گفت:جمعه گذشته سه نفر که اختلاف شخصی با هم داشتند در منطقه زمین شهری جنوبی شوش به سمت خانه های یکدیگر شلیک کردند که با تاکید و پیگیری مستمر دادستانی و تلاش پلیس این افراد شناسایی وبازداشت شدند.
وی گفت:اولویت اصلی دستگاه قضایی در این شهرستان برخورد با اراذل و اوباش و افرادی است که امنیت و آسایش شهروندان را مختل می‌کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار