تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۵۲۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی با عاملیت بانک شهر
بانک شهر برای دومین بار به عنوان بانک عامل نمایشگاه‌های کتاب استانی به ارائه جدیدترین خدمات بانکی به مراجعان می‌پردازد
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از آغاز برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی با عاملیت این بانک خبر داد و گفت:بانک شهر برای دومین بار به عنوان بانک عامل نمایشگاه‌های کتاب استانی به ارائه جدیدترین خدمات بانکی به مراجعان می‌پردازد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان این‌که بانک شهر برای دومین سال پیاپی به عنوان بانک عامل در نمایشگاه های کتاب استانی کشور حضور خواهد داشت، تاکید کرد: برپایی نمایشگاه کتاب استانی فرصت مناسبی است که دستگاه های خدمات رسان در استان ،نسبت به ترویج فرهنگ کتابخوانی و توجه به ناشران اقدام کنند.

محمد کیایی با اشاره به امکانات تدارک دیده شده توسط بانک شهر برای خدمات رسانی هرچه بهتر به اهالی نشر ، گفت: صدور و توزیع بن کارت، اختصاص دستگاه کارتخوان به غرفه داران، ارایه همه خدمات بانکی همانند یک شعبه در محل نمایشگاه های استانی ؛ اعم از افتتاح حساب، صدور آنی کارت نقدی و شهروندی و فعال سازی ابزار های الکترونیکی بانکی برای مشتریان از جمله این خدمات است.

وی در خصوص تفاوت حضور بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی در سالجاری به نسبت سال گذشته،افزود: عمده ترین خدمت جدید بانک شهر استفاده از نرم افزار جدید ویژه این بانک برای توزیع بن کارت هاست که توسط کارشناسان این بانک در واحد فناوری اطلاعات طراحی شده است.

کیایی تصریح کرد:سرعت بالاتر در صدور بن کارت ، صدور بن کارت به دو روش آنلاین و آفلاین ، تهیه گزارشات جامع و دقیق از توزیع و فروش بن کارت ها، جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از یارانه بن کارت ها و ... از مزایای این نرم افزار است.

وی با اشاره به استفاده از جدیدترین روش پرداخت ( NFC) در نمایشگاه های استانی ،گفت: چنانچه بانک مرکزی مجوز این فعالیت را صادر کند، بانک شهر آمادگی دارد تا همانند نمایشگاه کتاب پایتخت امکان استفاده از جدیدترین روش پرداخت ( NFC) را در نمایشگاه های کتاب استانی نیز فراهم کند.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر خاطرنشان کرد: بن کارت های خرید کتاب امسال در نمایشگاه های استانی نیز همانند سال گذشته در دو مبلغ 500 هزار و یک میلیون ریالی با یارانه مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از حداقل 20 تا 30 درصد است، صادر و توزیع می شود.

بر این اساس، نمایشگاه‌های کتاب استانی در سالجاری از 19 شهریور در استان البرز آغاز و تا پایان سال در شهرهای مختلف کشور با عاملیت بانک شهر برگزار خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار