تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۵۲۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی استقلال خوزستان: بازی در جام حذفی نشان داد که هماهنگ‌تر شده‌ایم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی‌مان در جام حذفی نشان داد که کمی هماهنگ‌تر شده‌ایم و امیدوارم که در دیدار با ذوب آهن نیز نشان دهیم که وضعیت‌مان نسبت به قبل بهتر شده است.

بهروز مکوندی  درباره وضعیت این تیم، اظهارکرد: در تعطیلی لیگ برتر، در جام حذفی به مصاف میعاد مغان رفتیم و اگرچه تیم ‌مقابل ما قوی نبود ولی یک بازی تدارکاتی برای ما بود و توانستیم هم بازی خوبی ارائه دهیم و هم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم. این بازی به هماهنگی تیم‌مان بسیار کمک کرد.

وی با اشاره به دیدار این تیم در لیگ برتر برابر ذوب آهن، عنوان کرد: شناخت خوبی از ذوب آهن داریم و این تیم را آنالیز کرده‌ایم. آن‌ها در جام حذفی برابر یک تیم لیگ یکی حذف شدند و اکنون تمام هم و غم خود را برای موفقیت در لیگ برتر می‌گذارد و قطعا برابر ما با قدرت بیشتری ظاهر می‌شوند تا خاطره بد کنار رفتن از جام حذفی را در اذعان پاک کنند و نشان دهند همان تیم مقتدر فصل سابق هستند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من فکر می‌کنم بازی بسیار سختی با ذوب آهن داریم، البته از همه نظر آماده این دیدار هستیم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی بسیار خوب، نتیجه لازم را به دست آوریم تا از وضعیت بدی که داریم، خارج شویم و آن را سر و سامان دهیم و در قسمت بالاتری از جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

وی افزود: همان‌طور که ویسی هم قبلا گفته بود، تاکنون از عملکرد مجموعه تیمی راضی نبوده‌ایم ولی این تعطیلات توانست به ما کمک کند تا روی شرایط فنی تیم کار کنیم. همچنین بازی‌مان در جام حذفی نشان داد که کمی هماهنگ‌تر شده‌ایم و امیدوارم که در بازی با ذوب آهن هم نشان دهیم که وضعیت‌مان نسبت به قبل بهتر شده است.

مکوندی درباره جذب فرید بهزادی‌کریمی نیز گفت: او از بازیکنان باتجربه لیگ برتر است و سال گذشته نیز در سپاهان از شاگردان ویسی بود. او یکی دو روز پبش از بازی در جام حذفی به تیم ما پیوست ولی برای ما بازی کرد و نشان داد که از نظر فنی در چه سطحی است. او در مدت زمانی که در زمین مسابقه بود، بازی خوبی ارائه داد و یک گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. اگر او به صلاحدید آقای ویسی در دیدارهای آینده نیز به کار گرفته شود، فکر می‌کنم بسیار به خط حمله کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که پیش از جدایی بهزادی‌کریمی از نفت آبادان، کمالوند به اضافه وزن این بازیکن اشاره کرده بود، آیا او اکنون با این مشکل مواجه است؟ عنوان کرد: نظرات متفاوت است ولی طبق آن‌چه من دیدم، فکر می‌کنم او آماده است و در جام حذفی هم برای ما موثر بود و در آینده نیز می‌تواند بسیار به ما کمک کند. امیدوارم بتوانیم از تمام ظرفیت او هم برای پیشرفت باشگاه استقلال و هم برای پیشرفت خود این بازیکن، بهره لازم را ببریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار