تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۵۲۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 17 میلیارد ریال به توسعه فضاهای آموزشی شوش
فرماندار شوش گفت: 17 میلیارد ریال به تجهیز ، توسعه و احداث فضاهای آموزشی در این شهرستان در سالجاری اختصاص یافته است.
رضا نجاتی با تاکید بر ضرورت توسعه زیر ساخت های آموزشی با توجه به جمعیت بیش از 40 هزار نفری دانش آموزی این شهرستان اظهار داشت:در سال جدید تحصیلی 97-96 تعداد چهار واحد آموزشی جدید به آموزش و پرورش شوش واگذار می شود.
وی به نقش مهم و اثر گذار خیرین مدرسه ساز در کمک به توسعه زیر ساخت های آموزشی اشاره کرد و گفت: کسب رتبه سوم شهرستان شوش در مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان خوزستان بیانگر ظرفیت بالای جامعه خیرین شوش است که انتظار می رود با مشارکت بیشتر خیرین مدرسه ساز همچنان شاهد کاهش کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان باشیم.
نجاتی با تائید وجود مدارس کانتینری در این شهرستان بر حذف این مدارس تاکید کرد و گفت: از آموزش و پرورش انتظار می رود تمام تلاش خود را برای حذف این مدارس بکار گیرد.

**شناسایی 700 دانش آموز بازمانده از تحصیل در شوش
فرماندار شوش همچنین خواستار شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در این شهرستان شد و گفت:با رفع مشکل مالی و سایر موانع باید تلاش کرد دانش آموزان بازمانده از تحصیل از اول مهرماه امسال راهی مدارس شوند.
203 دانش آموز بازمانده از تحصیل در بخش شاوور ، 195دانش آموز در بخش مرکزی و 302 دانش آموز در بخش فتح المبین شهرستان شوش شناسایی شده اند.
فرماندار شوش در ادامه با بیان اینکه بیش از 70درصد از جمعیت دانش آموزی این شهرستان در مناطق روستایی سکونت دارند تاکید کرد: برای آماده سازی مدارس مناطق روستایی شوش بخشداران و دهیاران باید آموزش و پرورش را یاری کنند.
نجاتی با اشاره به جمعیت بیش از 40 هزار نفری دانش آموزی این شهرستان گفت: این دانش آموزان با نواختن زنگ آغاز سال جدید تحصیلی از یکم مهرماه راهی بیش از 500 واحد آموزشی خواهند شد.
فرماندار شهرستان شوش با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات و کمبودهای آموزشی در این شهرستان افزود: کمبودها و نارسایی های تعلیم و تربیت این شهرستان باید شناسایی و اقدام لازم برای رفع آنها صورت گیرد .
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار