تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۵۲۷۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شعب بانک توسعه تعاون در استان خوزستان:
تسهیلات بانک توسعه تعاون به اشتغالزایی در خوزستان رونق بخشیده است
بانک توسعه تعاون پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، بهزیستی و کمیته امداد را از اولویتهای خود می داند.همچنین بانک توسعه تعاون از جمله بانکهای عامل صندوق توسعه ملی بوده و با پرداخت تسهیلات به طرح ها کمک شایانی به اشتغالزایی در استان نموده است و به آن رونق یخشیده است.
تسهیلات بانک توسعه تعاون به اشتغالزایی  در خوزستان رونق بخشیده است

خوزنیوز: مدیر شعب استان خوزستان ضمن عرض تبریک به مناسبت سالگرد تاسیس بانک توسعه تعاون در هفته ای که گذشت به ویژه به جامعه تعاون و همچنین تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن هفته تعاون به تعاونگران گفت: بانک توسعه تعاون از جمله بانکهای دولتی کشور می باشد در جهت تحقق اهداف خود به ویژه در بخش تعاون در سال گذشته 1 هزار و 506 میلیارد ریال تسهیلات به شرکتهای تعاونی و اعضای آنها در استان پرداخت نمود.

وی ادامه داد: با عنایت به اجرای طرح ضربتی و با حمایت ها و تاکیدات صورت گرفته از سوی بانک مرکزی و اعضای هئیت مدیره بانک، تنها در استان خوزستان از ابتدای سال تا کنون بالغ بر 110 هزار و 410 میلیون ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شده است و این روند کماکان ادامه دارد و شعب استان با تسهیل روند اخذ ضامن و تامین به موقع منابع مالی از سوی ستاد، همچنان در حال پرداخت وام ازدواج با تاکید بر تسریع در پرداخت این قبیل تسهیلات می باشند. همچنین کل تسهیلات پرداختی این بانک در استان از ابتدای سال تا کنون حدود 415 هزار و 889 میلیون ریال می باشد.

از ابتدای سال 1391 بانک توسعه تعاون استان خوزستان در زمینه منابع 800 درصد و در زمینه تسهیلات 900 درصد رشد داشته است.

عالی محمودی افزود: بانک توسعه تعاون با رویکردی متفاوت به تعاونی ها در جهت گسترش تولید و اشتغال گامهای مثبتی برداشته ، بخش تعاون به سبب داشتن پتانسیلهای زیاد می تواند در رشد اقتصادی کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

بانک توسعه تعاون با داشتن 20 شعبه و 2 باجه در استان خوزستان توانسته 21 درصد تسهیلات خود را در زمینه کشاورزی، 2 درصد در زمینه خدمات و بازرگانی، 4 درصد در زمینه مسکن و 73 در صد در زمینه صنعت پرداخت نماید.

تسهیلات بانک توسعه تعاون به اشتغالزایی  در خوزستان رونق بخشیده است

وی خاطر نشان ساخت: بانک توسعه تعاون پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، بهزیستی و کمیته امداد را از اولویتهای خود می داند.همچنین بانک توسعه تعاون از جمله بانکهای عامل صندوق توسعه ملی بوده و با پرداخت تسهیلات به طرح ها کمک شایانی به اشتغالزایی در استان نموده است و به آن رونق یخشیده است.

مدیر شعب استان خوزستان با اشاره به راه اندازی شعبه ارزی و ریالی بانک توسعه تعاون گفت: افزایش حجم فعالیتهای ارزی در دستور کار ما می باشد و این بانک آمادگی ارائه کلیه فعالیتهای ارزی را به بهترین نحو ممکن از طریق شعب خود در سراسر استان دارد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون با انعقاد تفاهم نامه با صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در حال پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 4% به دانشجویان دکترای غیر بورسیه می باشد ضمن اینکه لازم به توضیح است پرداخت اقساط این تسهیلات از یکسال بعد از اعطای تسهیلات آغاز می گردد.

گفتنی است بانک توسعه تعاون به منظور اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری، در راستای اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی و در جهت ارتقای بخش تعاونی در اقتصاد کشور ، در پانزدهم مرداد ماه سال 1388 تاسیس شد.

:
:
:
آخرین اخبار