تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۵۲۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکلات کارگران شهرداری شوشتر؛ بهانه‌ای برای تبلیغ کاندیداها
مشکلات کارگران شهرداری شوشتر بهانه‌ای شد تا کاندیداها خود را تبلیغ کنند.

به گزارش فارس، بسیاری از مردم با اطلاع کامل از این مشکل حقوق کارگران شهرداری شوشتر با بردباری مشکلات به وجود آمده متاثر از این اعتصاب را تحمل کردند ولی برخی فرصت‏طلبان در این ماجرا در میان معرکه نرخ‏های تبلیغاتی خود را تعیین کردند.

در روزهای گذشته با ارسال پیام های مشکوک و مسموم در سطح شهرستان شوشتر برخی تلاش داشتند تا با اطلاع‏رسانی در این باره بیشترین استفاده را از این اتفاق کنند و در این باره نیازمند هوشیاری بسیار زیاد اعضای شورای شهر و برگزار کنندگان انتخابات شوشتر هستیم.

برخی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شوشتر با ارسال پیامی مبنی بر تلاش برای رفع مشکل کارگران شهرداری به دروغ القا کردند که این مشکل با پادرمیانی برخی کاندیدا برطرف شده است در حالی که شرایط موجود بسیار متفاوت است و واقعیت با شرایط اعلام شده بسیار متناقض است.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر در این باره می‏گوید: مشکل کارگران شهرداری شوشتر برطرف نشده است و همچنان حقوق‏های معوق کارگران پرداخت نشده است.

نظر حسین‏زاده درباره اخباری که مبنی بر رفع این مشکل منتشر شده است، خاطرنشان می کند: برخی در حال جوسازی در این‌باره هستند که مشکلات موجود برطرف شده است ولی این خبر کذب محض است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر بیش از شش ماه حقوق معوق دارد، می‏گوید: شهرداری شوشتر شرایطی بسیار بحرانی در پرداخت‏های حقوق دارد و مسئولان استانی باید در این باره به شهرداری شوشتر توجه بیشتری داشته باشند.

حسین زاده می‏افزاید: شهرداری شوشتر نیازمند توجه است و نهادهای دولتی باید در پرداخت بدهی‏های خود به شهرداری تلاش کنند.

وی می‏گوید: باید تلاش کرد تا پرداخت دستگاه‏های دولتی تا روزهای پایانی هفته آتی انجام شود و در این باره نیازمند پیگیری هستیم.

زمانی که با پافشاری رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر اخبار درج شده از طرف برخی از سایت‏ها و سامانه‏های پیامک تکذیب شد کاندیدای مورد نظر که از این فرصت استفاده کرده بود بار دیگر برای استفاده از این شرایط دست به کار شد و این باره ادعا کرد که اعتصاب کارگران شهرداری شوشتر سناریویی از پیش تعیین شده برای تخریب وی بوده است.

آنچه در شرایط کنونی در تبلیغات انتخابات شوشتر اتفاق می‏افتد نوعی خبر سازی از طرف برخی افراد و فرصت‏طلبی برخی کاندیداهای انتخاباتی است.

:
:
:
آخرین اخبار