تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۵۲۷۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واژگونی سواری پژو در جاده تاراز - بازفت پنج مصدوم برجای گذاشت
مسئول پایگاه امداد ونجات تاراز اندیکا گفت: واژگونی سواری پژو پارس در جاده تاراز - بازفت در پیش از ظهر روز دوشنبه پنج مصدوم برجای گذاشت.
  تورج احمدی اظهارکرد:این حادثه حدود ساعت 11ظهر رخ داد که بلافاصله آمبولانس مستقر در پایگاه تاراز به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود:مصدومان به درمانگاه مرکز بخش چلو منتقل شدند و حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.
دلیل این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است اما براساس شواهد این خودرو به دلیل برخورد با چاله های ایجاد شده در جاده کنترل آن از دست راننده خارج شده است.
این جاده به دلیل سرمای شدید در زمستان دارای استاندارد لازم نبوده و دارای موج و دست انداز است و رانندگانی که تسلط بر رانندگی نداشته باشند یا به مسیر ناآشنا باشند در سرعت بالا نمی توانند تعادل خودرو را حفظ کنند.
این نقطه از نقاط حادثه خیز این جاده است که انتظار می رود مسئولان راهداری نسبت به بهسازی آن و مسئولان مخابرات نسبت به حل مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این مسیر اقدام کنند.
مسئول اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اندیکا در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات بهسازی و لکه گیری محور تاراز - اندیکا روز گذشته به پایان رسیده است.
کورش دهنو افزود:عملیات رگلاژی و روکش آسفالت این مسیر به صورت اضطراری درخواست و با موافقت مدیرکل راهداری و معاونت راهداری در دستور کار قرار گرفته که با اعتبار تخصیصی نسبت به انجام آن اقدام خواهد شد.
مرداد امسال نیز واژگونی سواری پژو در این مسیر 2 کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
محور تاراز - بازفت از جاده های ارتباطی خوزستان به چهارمحال بختیاری محسوب می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار