تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۵۲۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری39 نفر از عاملان تیراندازی وکشف 16 قبضه سلاح در 48 ساعت گذشته
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری39 نفر از عاملان تیراندازی وکشف 16 قبضه سلاح در سطح خوزستان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری39 نفر از عاملان تیراندازی وکشف 16 قبضه سلاح در سطح خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار " حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در سطح استان ، ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتي 39 نفر از عاملان تيراندازي ها غیر مجاز را شناسايي كردند.

وی افزود: ماموران پليس با انجام اقدامات اطلاعاتی وپلیسی مخفيگاه 39 نفر را که با تيراندازي موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان بودند را در سطح استان شناسايي و با هماهنگي مراجع قضائي طی چند عمليات ضربتي ظرف 48 ساعت گذشته در مخفيگاهشان دستگير كردند.

سردار عباس زاده اظهار کرد: در بازرسي دقیق از مخفيگاه متهمان 13 قبضه اسلحه شکاری، 2 قبضه کلاشینکف،یک قبضه کلت کمری، تعداد یک هزار و 150 فشنگ شکاری و 216 عدد فشنگ جنگی کلاشینکف غير مجاز كشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان كرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی كه با تيراندازي هاي غير مجاز آسايش شهروندان را بهم مي زنند به صورت قاطعانه برخورد نماید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
ROMANIA
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
امیدوارم این طرح در شهرستان شادگان هم اجرا شود چون شاهد تیر اندازیهای بسیار گسترده با سلاح جنگی کلاش در مراسمات هستیم که امنیت وآرامش مردم را از بین بردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
ای کاش دولت یه تصمیم درستی بگیره که اونهایی که تفنگ دارن بگیره تااستیش وارامش به شهرهای خوزستان برگردد
:
:
:
آخرین اخبار