تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۵۲۷۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون انرژی مجلس:
برخی می‌خواهند دشمن در کشور نفوذ کند
برخی افراد با استراتژی ساده‌لوحی می‌خواهند دشمن را در کشور نفوذ داده تا به اهداف انقلاب لطمه وارد کند
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد با استراتژی ساده‌لوحی می‌خواهند دشمن را در کشور نفوذ داده تا به اهداف انقلاب لطمه وارد کند.

علی گلمرادی اظهار داشت: همان‌گونه که معمار کبیر انقلاب و حضرت امام خامنه‌ای فرموده‌اند آمریکا دشمن اصلی جامعه بشریت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، یعنی ما نباید یک روزی فکر کنیم که آمریکا با ما دوست بشود.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک مانع بزرگ در مسیر اهداف شیطانی و پلید آمریکای جنایتکار در جهان و منطقه است، امکان ندارد آمریکای فریبکار با ما دوست یا کنار ما باشد. اگر به روش‌هایی که برخی از ساده‌لوحان کشور فکر می‌کنند آمریکا قصد دوستی دارد کاملاً در اشتباه هستند.

نماینده مردم بندر هندیجان، ماهشهر و امیدیه بیان کرد: سخنان ساده‌لوحان در کشور یک استراتژیست که پشت پرده آن می‌خواهند افرادی در کشور نفوذ کرده و وارد مراکز حساس نظام شده تا منافع ما را به مخاطره بیندازند.

وی گفت: ما به دنبال ستیز و جنگ نیستیم، ایران یک کشور صلح‌طلب با باورهای اسلامی که به دنبال آرمان‌های بزرگ الهی بوده و در دوران دفاع مقدس فقط از خود دفاع کرده و در مقابل ددمنشی جنایتکاران شرق و غرب ایستادیم.

گلمرادی عنوان کرد: همه دشمنان بدانند کشور ما در دفاع و مقابل زیاده‌خواهی مستکبران عالم به خصوص آمریکای وحشی و جنایتکار یک کشور مقتدر، قدرتمند است و اگر غلطی از آن‌ها سر بزنند سیلی محکم‌تری نسبت به تروریست‌ها خواهند خورد.

در دفاع از همه کشورهای جهان برتر هستیم

وی افزود: ما در بخش دفاعی از همه کشورهای دنیا برتر هستیم سبب آن همین ایستادگی غیرتمندانه مردم شریف در سراسر کشور است، نظام اسلامی به پشتوانه ملت شهیدپرور پاسخ گستاخی‌های آمریکا و جنایتکارانی که همراه او هستند را خواهند داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری  همه اهداف شوم و شیطانی مستکبران، جنایتکاران شرق و غرب از بین برود، در همه نقشه‌های شوم دشمن از فتنه‌های سال‌های 78 و 88، جریان‌های نفوذی، تروریست‌ها همگی با درایت ایشان خنثی‌شده است.

وی گفت: امروز بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش قهرمان یک خار بزرگی در چشم استکبار جهانی بوده و تمام برنامه‌ها و اهداف شیطانی آن را در منطقه غرب آسیا متلاشی کرده‌اند. در حادثه تروریستی مجلس و پاسخ قاطع سپاه به دشمن این صلابت و هیبت حیدری را دیدیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار