تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۵۲۷۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاه چمران اهواز میزبان مسابقات جام جهانی کشتی 2018
رییس هیات کشتی خوزستان از برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی 2018 در دانشگاه چمران اهواز خبر داد
رییس هیات کشتی خوزستان از برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی 2018 در دانشگاه چمران اهواز خبر داد.

سید حسین مرعشیان اظهار کرد: در چند روز گذشته مذاکرات خوبی بین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و دانشگاه چمران اهواز به عمل آمد و قرار بر این شد مسابقات جام جهانی کشتی 2018 در محیط علمی دانشگاه چمران اهواز برگزار شود.

عضو هیات علمی دانشگاه چمران اهواز با اشاره به این که رییس و نایب رییس فدراسیون کشتی از سالن دانشگاه چمران اهواز بازدید کردند که مورد تایید آن ها واقع شد افزود: قرار بر این شد مشکلات زیرساختی سالن دانشگاه برای برگزاری این مسابقات از سوی اداره کل ورزش و جوانان و استانداری مرتفع شود تا از لحاظ کمی و کیفی در نحوه رقابت ها خللی ایجاد نشود.

وی در ادامه به علت برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در دانشگاه چمران اهواز اشاره کرد و گفت: برگزاری این مسابقات در دانشگاه به لحاظ علمی و امنیتی بسیار حائز اهمیت است و موجب می شود ارتباط مفیدی بین ورزش و دانشگاه ایجاد شود. همچنین از این طریق بنا داریم ورزش را به دانشگاه ها ببریم و جامعه دانشگاهی را درگیر کشتی کنیم.

مرعشیان با اشاره به این که مسئولان دانشگاه چمران اهواز از این موضوع به خوبی استقبال کردند هر چند که باید سطح انتظارات آن ها مبنی بر رفع مشکلات زیرساختی سالن ورزشی این مجموعه برآورده شود افزود: مسابقات جام جهانی کشتی 2018 اردیبهشت ماه سال 97 برگزار خواهد شد و امیدواریم از فرصت باقی مانده در جهت بهتر برگزار کردن این رقابت ها استفاده کنیم.

وی در ادامه به گسترش کشتی بانوان در تمام شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیمی از شهرستان های استان در کشتی بانوان فعال هستند و بنا داریم با برگزاری دوره های آموزشی در سطح استان، کشتی بانوان را همچون آقایان فعال کنیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار