تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۵۲۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام 10هزار مبلغ دینی به مناطق مختلف در ایام محرم
در دهه محرم 10هزار مبلغ دینی از سوی این دفتر به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند تا عموم مردم را به معارف اهل بیت(ع) بیشتر آشنا کنند
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در دهه محرم 10هزار مبلغ دینی از سوی این دفتر به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند تا عموم مردم را به معارف اهل بیت(ع) بیشتر آشنا کنند.

حجت الاسلام احمد واعظی افزود: اعزام مبلغان به صورت انفرادی و جمعی با اولویت مناطق محروم ، مرزی و روستایی کشور در مدارس ، مساجد ، بوستان ها و محل های خاص صورت می گیرد.

وی گفت: در کنار تبلیغ حضوری مبلغان دینی، بسته های تبلیغی و فرهنگی از جمله کتاب ، نزم افزارهایی با محتوای دینی و متناسب با ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توزیع می شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به اینکه در کنار اعزام مبلغان دینی که تعدادی از آنان از خواهران خواهند بود از ظرفیت های محلی برای تعمیق و تبیین معارف اهل بیت(ع) استفاده می شود افزود: در اعزام طلاب و روحانیون در ایام دهه محرم ، چند نهاد از جمله اوقاف و امور خیریه ، حوزه های علمیه شهرستان ها و اداره های کل تبلیغات اسلامی کار می کنند ولی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به صورت مستقل 10هزار مبلغ به مناطق مختلف کشور اعزام خواهد کرد.

واعظی با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به 2 صورت اعزام موسمی مثل دهه محرم و ایام ماه مبارک رمضان و تبلیغ تخصصی در طول سال اقدام می کند افزود: در اعزام تخصصی ، طلاب و مبلغان دینی در مساجد ، مدارس ، زندان ها ، کانون های اصلاح و تربیت و مراکز ترک اعتیاد فعالیت فراگیر و موثر فرهنگی و مذهبی دارند و در کنار آن به بسیاری از شبهات و سوال ها پاسخ می دهند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه آشنا کردن مردم با مسایل دینی ، تبیین معارف اهل بیت(ع) و تعمیق اعتقادات دینی و اخلاقی را با توجه به اشتیاق مردم در ایام دهه محرم از مهمترین وظایف دینی مبلغان دینی عنوان کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار