تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۵۲۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس واحد دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان:
پتانسیل‌های‌دانشگاه مسجدسلیمان به‌خوبی‌معرفی‌نشده‌اند
 خوزنیوز/ دکتر علیرضا حیدری رئیس دانشگاه آزاد شهرستان مسجدسلیمان در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: دانشگاه آزاد با وجود امکانات کم نظیر  آن مثل سالن‌های چند جانبه کنفرانس، اجتماعات، هتل ،آزمایشگاه و...‌ اما هنوز ناشناخته مانده و مردم و مسئولین از این امکانات استفاده آنچنانی نمی کنند. ما این آمادگی را داریم برای همه ارگان ها،سازمانها و نهادها برنامه های مورد نظرشان را برگزار کنیم.

دکتر حیدری ادامه داد: دانشگاه پتانسیل های فراوانی دارد اما هنوز به مردم به درستی معرفی نشده است وما همه تلاشمان را برای تقویت ونگه داشتن دانشگاه خواهیم کرد.این دانشگاه در سال ۹۲  یازده هزار دانشجو داشت اما در سال ۹۵ این تعداد به پنج هزار نفر رسیده و در حال حاضر  ۶۵ رشته در این دانشگاه فعال می باشد که از این تعداد رشته ۳۳ رشته کارشناسی ،۲۰ رشته کاردانی،۹ رشته کارشناسی ارشد و ۳ رشته دکترا فعال می باشد.

در ادامه نشست دکتر محمدحسین محبی معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه ما در دانشگاه آزاد بدنبال کیفیت آموزش هستیم افزود: در این دانشگاه ۱۰۱ نفر هیات علمی تمام وقت مشغول به کار است یعنی به ازای هر ۳۸ دانشجو یک هیات علمی تمام وقت استخدام شده است.

دکتر محبی در ادامه افزود: بیش از ۹۰ درصد پرستاران، ماماها و معلمانی که در این شهر و شهرستانهای همجوار مشغول کار هستند در این دانشگاه تحصیل کرده اند زیرا هزینه آموزش و تحصیل در دانشگاه آزاد مقرون به صرفه تر از دانشگاه های دولتی می باشد.

معاون آموزشی دانشگاه در پایان افزود: ما با این حجم امکانات وپتانسیل ها آمادگی اخذ رشته های جدید وهمچنین پذیرش دانشجوهای بیشتر را داریم و هدف ما اخذ رشته های مهارتی وکاردانی متناسب با بازار هدف ،رشته های تحصیلات تکمیلی مورد نیاز شهر و جامعه و توسعه رشته های علوم پزشکی ،پرستاری، مامایی و بهداشت عمومی است و این دانشگاه تنها دانشگاه استان خوزستان است که همزمان ۳ رشته علوم پزشکی دارد./لاله خدری
:
:
:
آخرین اخبار