تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۵۲۸۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناسایی 106 کودک کار در اندیمشک
تاکنون 106 کودک در راستای این طرح در اندیمشک شناسایی شدند
رئیس اداره بهزیستی اندیمشک از اجرای طرح شناسایی کودکان کار و کودکانی که ترک تحصیل کرده اند در این شهرستان خبر داد و گفت:تاکنون 106 کودک در راستای این طرح در اندیمشک شناسایی شدند.

فرحناز بیروم وند روز سه شنبه افزود:این طرح در راستای ساماندهی کودکان دارای مشکل و حمایت از آنها با مشارکت مجتمع خدمات بهزیستی قائم و در راستای تحصیل کودکان ، جلوگیری از کار کودکان و جلوگیری از تکدی گری آنان در تابستان اجرا شده است.

وی گفت:در راستای اجرای این طرح در زمان تعطیلی مدارس ، آموزش های لازم ومورد نیاز کودکان و خانواده های آنان با هدف افزایش آگاهی و شناسایی علت تکدی گری همچنین جلوگیری از کودک آزاری و برگشت کودکان به مدارس ارائه شد.

وی بیان کرد:ارائه آموزش هایی همچون مهارتهای زندگی، وظایف کودکان در سنین مختلف ، یاد دادن مهارت نه دربرابر خیلی از خواسته های نابجای دوستان ،مردم وحتی والدین از جمله برنامه های این طرح بود که با استفاده از اساتید دانشگاهی و اساتید دینی برای جلوگیری از فسادهای اجتماعی اجرا شد.

بیروم وند اظهار کرد:برنامه های مورد نیاز دیگری نیز برای حمایت از کودکان کار با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی شهرستان اندیمشک اجرا می شود.

وی مشارکت مردم در اجرای طرح های مرتبط با کودکان کار و دارای مشکل را ضروری دانست.

وی افزود:شهروندان می توانند دانش آموزان نیازمند را با کمک های نقدی و یا خرید وسایل مورد نیاز آنان از طریق واحد مشارکت های بهزیستی اندیمشک یاری کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار