تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۵۲۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خبر داد:
راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی در امور اراضی خوزستان
ه زودی دستگاه pos برای وصول عواید سازمان امور اراضی در سطح استان راه اندازی و نصب خواهد شد
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی در امور اراضی گفت: به زودی دستگاه pos برای وصول عواید سازمان امور اراضی در سطح استان راه اندازی و نصب خواهد شد.

عبدالکاظم شاچری، امروز با اشاره به راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی در امور اراضی اظهار کرد:  به زودی دستگاه pos جهت وصول عواید سازمان امور اراضی در سطح استان راه اندازی و نصب خواهد شد.

 وی، وصول حقوق و عواید دولتی، کاهش هدر رفت وقت، کاهش ترددهای غیرضروری، ضریب امنیت بسیار بالا و بدون هزینه بودن را از مزیای استفاده از این دستگاه برشمرد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: به منظورتکریم ارباب رجوع، تسریع در انجام امور مراجعین و به منظور راه اندازی سامانه پرداخت سازمان امور اراضی کشور برای وصول عواید حاصل از درآمدهای ناشی از فروش و واگذاری اراضی ملی و دولتی مربوط به اراضی واگذار شده قبل از قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، درآمدهای ناشی از اجاره اراضی ملی و دولتی در اجرای قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، درآمدهای ناشی از احصاء قیمت روز اراضی زراعی و باغی تغییرکاربری داده شده بر مبنای کاربری جدید مالکان، درآمدهای ناشی از تعیین تکلیف اراضی خالصه دولتی و همچنین اراضی بایر مرحله اول اصلاحات ارضی اعم از فروش، اجرت المثل، اجاره و سایر سازمان امور اراضی کشور به پیشنهاد و با تلاش و پیگیری‌های مجدانه مدیریت امور اراضی استان خوزستان به زودی اقدام به راه اندازی و نصب دستگاه pos در تمام ادارات امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه می‌کنیم.

شاچری گفت: عملکرد دستگاه بر اساس اتصال به سامانه‌های جامع و دولت الکترونیک سازمان امور اراضی کشور صورت انجام می‌شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان  در پایان متذکر شد: راه اندازی این سامانه  سهولت دسترسی به کارتابل مراجعین و تسریع در ارائه گزارشات مالی پرونده را در پی خواهد داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار