تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۵۲۸۴۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح دفتر فروش شهرک باغ ویلای پرنیان/ آغاز فروش فاز اول شهرک لوکس وتفریحی باغ ویلای پرنیان
از مزایای منحصر به فرد این شهرک ساخت ویلاهای دوبلکس مدرن و استخرهای بزرگسالان وکودکان و فضای سبز بی نظیر است که از درختان سایه ساز تا ثمرده بهره می برد.
افتتاح دفتر فروش شهرک باغ ویلای پرنیان/ آغاز فروش فاز اول این شهرک لوکس وتفریحی  باغ ویلای پرنیان
 مراسم افتتاح دفتر فروش پروژه باغ ویلای پرنیان با حضور برخی از مدیران دولتی 'بخش خصوصی وNGO ها و با میزبانی هولدینگ ساختمانی دکتر قربانی وشرکت مشاور بازاریابی ومهندسی فروش امیران دشت دنا بعنوان مجری انحصاری پروژه مذکور روز شنبه مورخ19/6/96 مصادف با عید سعید غدیر خم در اهواز برگزار شد.

در آغاز این مراسم که در محل دفتر فروش پروژه واقع در کیانپارس خیابان اسفند شرقی ویلایی پلاک 1/-1 و در حضور مدعوین وخبرنگاران وعکاسان جراید، دکتر حشمت اله امیری زاد مدیر عامل شرکت امیران در خصوص پروژه شهرک باغ ویلای پرنیان توضیحاتی ارائه داد.

وی در اشاره به  مطالعات ونیازسنجی های مربوطه برای اجرای پروژه ای با چنین وسعت در استان خوزستان اظهار داشت: تجربه نقاط ضعف وتهدیدات موجود در باغ ویلاهای پراکنده در شهرهای شمالی استان خوزستان و استانی های همجوار، ما را بر آن داشت تا یک شهرک منسجم و مطابق با اخرین استانداردهای صنعت ساختمان و دارای نقاط قوت فراوان ومنحصر به فرد برای هم استانی های عزیز تدارک ببینیم.

دکتر رضا قربانی بیرگانی مدیر عامل هولدینگ دکتر قربانی نیز در این مراسم اعلام داشت: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این پروژه حدود 200 میلیارد تومان بوده و مراحل اجرایی ساخت ان ازبهسازی ونمک زدایی عمق این شهرک تا حدود 1/5 متر وهدایت آب های شور ونمک های موجود به کانال حفرشده در پایین دست پروژه آغاز شده است.

دکتر قربانی با تشریح طراحی های خاص ولاکچری این شهرک باغ ویلا انرا در سطح کشور بی نظیر دانست و گفت: از مزایای منحصر به فرد این شهرک ساخت ویلاهای دوبلکس مدرن و استخرهای بزرگسالان وکودکان و فضای سبز بی نظیر  است که از درختان سایه ساز تا ثمرده بهره می برد.
وی تاکید کرد: در نظر گرفتن شش جانمایی پارکینگ خودرو در هر ویلا باغ و محصور بودن  دغدغه مالکان را برای پارک و امنیت خودرو ها از بین می برد و از آنجا که  شهرک و تامین امنیت آن و محصور است مالکان هیچ مشکلی در مرود امنیت نخواهند داشت مدعوین محترم می توانند از همه اخرین اطلاعات این پروژه زیبا وکم نظیر و همه موارد و زوایای مختلف پروژه بر اساس مطالعات و نقشه های تهیه شده و نمایش اسلایدهای مربوطه آشنا شوند.

افتتاح دفتر فروش شهرک باغ ویلای پرنیان/ آغاز فروش فاز اول این شهرک لوکس وتفریحی  باغ ویلای پرنیان

درادامه این آیین مهندس پورحاجت دبیر کانون انبوه سازان کشور ضمن اعلام حمایت از این پروژه منحصر به فرد و سپاسگزاری از زحمات وهمت دکتر قربانی مدیر عامل هولدینگ گفت: در مجموع نقشه ها وطراحی های صورت گرفته برای این پروژه ستودنی است.
مهندس یاوری نایب رییس کانون انبوه سازان خوزستان نیز با ارایه پیشنهادات و نکات برجسته فنی ضمن ستایش سرمایه گذار بخش خصوصی هولدینگ دکتر قربانی از تخصصی کردن کارها ونقش شرکت بازاریابی ومهندسی فروش امیران دشت دنا استقبال و تقدیر به عمل اورد.

در این مراسم اقای ابوالفضل عابدینی سرپرست روزنامه شرق در استان خوزستان و دکتر سلیمان کمایی معاونت سازمان انتقال خون خوزستان وجمعی دیگر از ادارات ونهادهای خصوصی واتحادیه های صنفی حضور داشتند.

گفتنی است از این هفته فروش فاز اول این شهرک لوکس وتفریحی در همین دفتر فروش با حضور تیم حرفه ای فروش شرکت امیران اغاز خواهد شد
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
توفيق
|
GERMANY
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
2
من ميخواستم در مورد قيمت و مساحت هم اگه ممكن است توضيح بديد لطفاً
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
2
1
آها
این همون طرحه که گفتن میدن به نخبه های استانی
نور چشمی ها و بچه مایه دارها و گردن کلفت ها و پزشک ها و ...
اینا
خبر رو تکمیلی تر هم میزدید که زمین ها کجاست و خونه ها کجا قراره ساخته بشه
این شرکت چرا وب سایت معرفی نکرده و نداره
باز هم گرون فروشی و رانت و معلوم نیست گیر چه کسانی بیاد این خونه ها
امیدوارم این طرح ها ادامه داشته باشه و همه شهر و استان و کشور مون که خدا داده توش زمین پر بشه از خونه های ویلایی و از شر هر چی آپارتمانه خلاص بشیم
آپارتمان نشینی مال جاهای یه که زمین کم دارن یا ندارن
ما تو این دیار شکر خدا الی ماشااله زمین داریم
چرا باید بچپیم توی خونه های لونه ای و کوچیک و آپارتمانی و صد تا مساله و ایراد این جور زندگی کردن
تا باشه از این طرح ها باشه و خدا خونه ویلایی هارو زیاد تر و آپارتمان ها رو کمتر کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
2
این شهرک در کدام نقطه استان واقع می شود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
کجای اهوازه?
الیاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
1
سلام
وقتی تو شهر به این بی در و پیکری امنیت نیست، امکانات نیست، آب سالم نیست، هوای سالم نیست
ویلا به چه درد این مردم میخوره؟
هرچند برای من و مردم نیست
برای ژن های خوبه
برای نور چشمی ها
برای مدیران زحمت کش میلیونی
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
یعنی تو این همه مطلب نمیتونستید یک اشاره کوچک به محل ساخت اون بکنید .
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
از همین گزارش معلومه که چقدر در طراحی و مهندسی موفق بوده اید . بابا جونتون بالا میومد بگویید این شهرک پرنیان در کجای کره زمین واقع شده ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
0
0
سلام این شهرک واقع درشیرین شهر اهواز می باشدمسافت ان ۳۰کیلومترهست یعنی درجاده اهوازابادان کروشاتی
:
:
:
آخرین اخبار