تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۵۲۸۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واردات 166 هزار تن شکر و برنج از بندر امام به کشور
از ابتدای امسال تاکنون، تعداد چهار فروند کشتی حامل برنج و شکر خام در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته و عملیات تخلیه و بارگیری آن‌ها انجام شده است
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد چهار فروند کشتی حامل برنج و شکر خام در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته و عملیات تخلیه و بارگیری آن‌ها انجام شده است.
 
سیاوش حسین پور با اعلام این خبر اظهار کرد: در مجموع مقدار 166 هزار و 725 تن کالا، طی این مدت در بندر امام خمینی(ره) وارد کشور شده و این مقدار نیز توسط شرکت‌های حمل و نقل خلیج فارس و آبادان به سراسر ایران حمل و تخلیه شده است.
 
وی از تخلیه و توزیع تعداد سه فروند کشتی به وزن 95 هزار و 225 تن شکر و یک فروند دیگر به وزن 71 هزار و 500 تن نیز برنج در بندر امام خمینی (ره) توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی خوزستان در این بازه زمانی خبرداد.
 
حسین پور افزود: تخلیه محمولات این چهار فروند کشتی طبق برنامه حمل ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی، پس از صدور مجوزهای قانونی بصورت 24 ساعته و بدون وقفه در بندر امام خمینی (ره) با وجود شرایط بد جوی از جمله دمای بالای 50 درجه و شرجی 90 درصد و امکانات موجود انجام گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 خاطرنشان کرد: رعایت بازه زمانی و سرعت عمل در عملیات تخلیه در کنار توجه به نکات ایمنی از جمله موارد مورد توجه در زمینه محموله‌های وارداتی به بندر امام خمینی (ره) توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 بوده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار