تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۵۲۸۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف یک میلیارد ريال کالای قاچاق در اندیمشک
فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام توقيف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد
خوزنیوز: فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام توقيف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ فرمانده انتظامی استان خوزستان سردار حیدر عباس زاده در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق،ماموران ایست وبازرسی پل زال اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری ، یکدستگاه خودرو کامیون کشنده حامل بار قاچاق در این محور مواصلاتی توقیف کردند.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از بار این کامیون مقادیر زیادی پوشاک،اسباب بازی،وسایل ورزشی و لوازم التحریر فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف وضبط گردید.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را  یک میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه 1 نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضایی گردید.

فرمانده انتظامي خوزستان در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات کارکنان خدوم ناجا با بيان اينکه عملکرد قاچاقچيان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلي را مورد هدف قرار مي دهد، خاطرنشان کرد تلاش پليس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادي کماکان ادامه دارد.
:
:
:
آخرین اخبار