تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۵۲۸۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهیابی نمایش" دیکتاتور" به جشنواره تئاتر منطقه آزاد اروند
خوزنیوز: نمایش " دیکتاتور" به نویسندگی و کارگردانی مهرداد معماری از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری خوزستان دفتر آبادان به نخستین جشنواره تئاتر منطقه آزاد اروند یادواره شکست حصر آبادان راه پیدا کرد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از حوزه هنری خوزستان؛ آرش ساربان مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان با بیان این مطلب گفت: نمایش " دیکتاتور" حاصل 6 ماه فعالیت مهرداد معماری و عوامل وی در این نمایش هستندکه در شهرستان آبادان تولید شده است.

وی افزود: در این نمایش که مهرداد معماری و زهرا سالم نژاد ایفای نقش می کنند، داستان سرهنگی بازنشسته از دوران دیکتاتوری رضا خان است که در زندگی خود دچار لغزش و جنایات بسیاری شده و اینک با همسر سالخورده خود به مرور دوران پر قدرت خود می پردازد.

ساربان ادامه داد: محمد حسن حیاوی، مجتبی فرحان احمدی، سهام اسدی مقدم و خاطره ده بارزی دیگر بازی سازان این نمایش می باشند و دیگر عوامل این نمایش شامل دستیار کارگردان : محمد حسن حیاوی ،  افکتور : محمد معماری،  نورپرداز: احمد مزرعاوی، طراح لباس : شهرزاد زنده بی زاده،  گریم :  مهرداد سامانی و فاطمه اعزازی و  سرپرست گروه : محمد علی ذبیحی سامانی هستند.

گفتنی است ،نخستین جشنواره تئاتر اروند یادواره شکست حصر آبادان از 26 تا 28 شهریور ماه دردوبخش صحنه ای و خیابانی در آبادان برگزار می شود.
:
:
:
آخرین اخبار