تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۵۲۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک بام و دو هوا در شورای شهر آبادان
اسامی 4 گزینه برای تصدی شهرداری آبادان نهایی شد
جلسات شورای شهر آبادان برای تصدی شهردار آبادان در حالی که با حواشی بسیاری همراه است، به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود
جلسات شورای شهر آبادان برای تصدی شهردار آبادان در حالی که با حواشی بسیاری همراه است، به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

در ادامه روند کار ارائه برنامه داوطلبان تصدی شهرداری آبادان، شب گذشته این جلسه با انتقاد شدید یکی از اعضا خطاب به رئیس شورا این جلسه با تنش میان سایر اعضا به پایان رسید.

طبق اعلام قبلی شورای اسلامی شهر آبادان قرار بود راس ساعت 18 و 30دقیقه  دو داوطلب دیگر تصدی شهرداری آبادان برای ارائه برنامه هایشان به صحن علنی شورا حضور یابند که این موضوع با 40 دقیقه تاخیر آغاز شد.

داوطلب در مدت زمان 30 دقیقه بایستی برنامه‌هایش را ارائه می کرد تا پس از آن اعضای شورا بتوانند سوالات خود را از وی پرسیده  و با دریافت پاسخ این داوطلب به اصطلاح در مورد او به جمع‌بندی برسند.

پس از اتمام زمان ارائه برنامه ها و آغاز پرسشهای اعضا یکی از اعضای کلافه شده شورا لب به اعتراض خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر گشود.

خلیل جنامی با انتقاد شدید از روند کار پیگیری ارائه برنامه‌های داوطلبان تصدی شهرداری آبادان خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: همه می دانیم که کار انتخاب شهردار قرار است از میان سه گزینه ای که در هفته گذشته پا به صحن شورا گذاشتن باشد پس ادامه این روند چه معنایی دارد؟

وی افزود: چه لزومی دارد تا افراد دیگری را از راههای دور و نزدیک برای ارائه برنامه هایشان به اینجا بکشانیم، آیا ادامه این روند نشان از آن دارد که اعضا به این نتیجه رسیده اند که باید این مسئله ادامه داشته باشد؟

وی اظهار کرد: کافیست، این خیمه شب بازیها هر چه زودتر تمام شود.

پس از این سخنان برای لحظاتی سکوتی معنادار صحن شورا را در برگرفت و سپس رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تذکر به وی بر رعایت شان سایر اعضا، گفت: به کار بردن کلمه خیمه شب بازی توسط عضوی از  شورا آن هم در فضایی که حرف‌ها به تمام مردم منعکس می شود درست نیست و من این را توهین می دانم و از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم.

حسن کمری خطاب به عضو شاکی شورا افزود: بنده به عنوان کسی که حداقل با 4 نفر از اعضای شورا صحبت کرده‌ام آنها گزینه‌ای را مد نظر ندارند، اینکه ما فضا را برای حضور بیشتر افراد باز گذاشته‌ایم بدان معنا نیست که در میان گزینه‌های پیشین فرد مناسبی وجود ندارد بلکه به دنبال گزینه بهتر هستیم.

وی اظهار کرد: اینکه شما می گویید شهردار مشخص شده، بایستی بگویم که هیچ چیزی مشخص نشده و اگر هم چیزی در جایی بسته شده ما از آن بی خبریم و اگر در این باره اطلاعاتی دارید به ما نیز بگویید، از نظر من و اکثریت شورا هیچ گزینه ای بر اکثریت تقدمی ندارد.

اگر چه جلسه با کار پرسش اعضا و پاسخ داوطلب ادامه یافت اما برخاستن صدای اعتراض این عضو و شنیده شدن آن توسط داوطلب بعدی که براساس هماهنگی ها قرار بود به ارائه برنامه هایش بپردازد سبب شد تا او فرار را بر قرار ترجیح دهد.

بر همین اساس، نشست غیر علنی شورای شهر آبادان امروز از ساعت 11 قبل از ظهر برای انتخاب نهایی شهردار آبادان آغاز خواهد شد و مشخص نیست که در این جلسه، نام کسی به عنوان شهردار منتخب از ماحصل هم‌فکری اعضای شورای پنجم خارج شود.

براساس پیش بینی و گفته‌ها «ناصر گودرزی»، «مهراب فلسفی‌زاده»، «حسین حمید‌پور» و «داوود دارابی» چهار گزینه مد نظر اعضای شورا برای انتخاب شهردار آینده آبادان است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهرداری آبادان
:
:
:
آخرین اخبار