تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۵۲۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مسجدسلیمان در مجلس:
حقوق بازنشستگان نباید کمتر از ۲ میلیون تومان باشد
حقوق بازنشستگان نباید کمتر از دو میلیون تومان باشد ولی فعلا حقوق پرداختی آنها کمتر از این مبلغ است
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: حقوق بازنشستگان نباید کمتر از دو میلیون تومان باشد ولی فعلا حقوق پرداختی آنها کمتر از این مبلغ است.

علی عسگر ظاهری پیش از ظهر امروز در دوازدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تالار شهید هاشمی استانداری اظهار کرد: امیدواریم که برگزاری چنین مراسم هایی به رفع نیازهای مادی و معنوی این قشر ارزشمند منجر شود.

وی افزود: با وجود اینکه خیلی ها ممکن است چند سال از بازنشستگی را هم پشت سر گذاشته اند هنوز منتظر تأمین اعتبار برای دریافت پاداش بازنشستگی خود هستند. مسئولیت این افراد بیشتر، صاحب فرزندان بیکار یا شاغل و نوه های چشم به لطف آنها شده و باید به وضعیت تأمین نیاز آنها بیشتر توجه شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حقوق بازنشستگان نباید کمتر از دو میلیون تومان باشد که فعلا حقوق پرداختی آنها کمتر از این مبلغ است که بر اساس مصوبات ۶۰ درصد این فاصله پرداختی را باید طی یک سال اخیر و مابقی را در سال های آینده جبران کنیم.

ظاهری در پایان با تاکید بر اینکه باید دغدغه رفاه، درمان و تفریح بازنشستگان را جبران کنیم، ادامه داد: از دولت خواستار در اولویت قرار دادن پیمانکاران بومی و در مرحله بعد نیز از پیمانکاران تقاضا داشتیم که از نیروهای بومی استفاده کنند.

حبیب الله کردونی رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در آیات قرآنی وقتی در ارتباط با تکریم اولیای تأکیداتی دارند می توان این آیات را به تکریم بازنشستگان نیز نسبت داد.

وی افزود: روز به روز به تعداد سالمندان اضافه می شود و ما ناچار به برنامه ریزی برای آنها هستیم؛ اگر یک مدیرکل به کانون بازنشستگان رسیدگی کرد در آن صورت باعث تقویت بسیاری امور در همان اداره می شود.

رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: اینجا خوزستان با وجود گرما و بی برقی توانسته بود تمام مردم کشور را جذب کند؛ بنابراین باید برای تکریم و ادای حقوق شهروندی تمام بازنشستگان برنامه های خوبی داشته باشیم.

در پایان درخواست کرد: تقاضا داریم که تشکیل ستاد، گروه یا کمیته ای برای راه اندازی حقوق شهروندی، آسایش و احترام سالمندان در استان خوزستان برنامه ریزی شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار