تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۵۲۹۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شادگان:
خطبا و روحانیون از فرصت محرم برای بیان فلسفه قیام امام حسین (ع) استفاده کنند
خطبا و روحانیون از فرصت محرم برای بیان فلسفه قیام امام حسین (ع) استفاده کنندخوزنیوز: امام جمعه شادگان گفت: روحانیون در منابر و سخنرانی های خود باید از فرصت محرم حسینی برای بیان حقایق قیام امام حسین (ع) بنحو شایسته استفاده کنند.

به گزارش خوزنیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در جمع خطبا و روحانیون این شهرستان که در محل دفتر امام جمعه شادگان برگزار شد، اظهارکرد: ماه محرم را ماه اشک و عزا همچنین ماه بیدار باش انسان‌ها دانست و افزود: نقش روحانیت برای فراهم کردن و جمع کردن فضای محرم بسیار برجسته است.

وی با تأکید بر توجه به ماه محرم و فرصتهای ارزشمند آن، تصریح کرد: روحانیت که حافظان اصلی انقلاب و ارزشهای دینی هستند باید از فرصت تبلیغی این ماه در تحکیم معنویت مردم بهره برداری کنند.

امام جمعه شادگان، رسالت و وظیفه خطبا و روحانیون را بسیار سنگین و خطیر خواند و گفت: نقش روحانیون در ارتقای سطح آگاهی‌های مردم در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، دینی و... بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: خطبا و روحانیون در ماه محرم در منبرها باید نسبت به اجرای صحیح امر به معروف آگاه‌سازی کنند و نباید این سنت به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام شرفی در پایان بیان کرد: با فرهنگ عاشوراست که می‌توانیم انقلاب را از جنگ نرم دشمنان مصون بداریم و تا زمانی که فرهنگ عاشورایی و رفتار حسینی داریم دشمنان نمی‌توانند در ما رخنه کنند و همواره شاهد شکست تبلیغات دشمنان خواهیم بود.
:
:
:
آخرین اخبار