تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۵۲۹۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برداشت 5.5 میلیون تن نیشکر و تولید بیش از 580 هزار تن شکر در سال جاری در خوزستان
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت:پیش بینی می شود در سال جاری حدود 5.5 میلیون تن نیشکر از سطح مزارع توسعه نیشکر برداشت وبیش از 580 هزار تن شکر نیز از این میزان نیشکر استحصال شود.


نسیم صادقی با اشاره به برنامه های این شرکت درخصوص افزایش تولید و توجه هرچه بیشتر این شرکت به مسئولیت های اجتماعی، اظهار کرد: سال گذشته مجموعه صنعت قند و شکر کشور بیش از یک میلیون و 600 هزار تن شکر تولید کرد که نیمی از این تولید را صنعت نیشکر خوزستان برعهده داشت.
وی افزود: این میزان تولید نشان دهنده پتانسیل قابل توجه در این استان بوده و در صورتی که عزم جدی وجود داشته باشد، تولید یک میلیون تن نیشکر در خوزستان با برنامه‌ریزی قابل تحقق است.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ادامه داد:همچنین عارضه یابی بخش های صنعت و کشاورزی در بدنه کارشناسی شرکت به عنوان امری مداوم برای بهبود عملکردها و راندمان ها ، همواره ادامه داشته و تلاش می شود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به پروژه های مشترک با شرکت های دانش بنیان سرعت و وسعت بیشتری بخشیم.
وی تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان میانجی بین صنعت و دانشگاه نگاه کارکردگرایانه و مساله محور به علم داشته و به نوعی می توان مشکلات این صنعت را به عنوان مساله از طریق این شرکت ها حل کرد.
صادقی در خصوص مسئولیت های اجتماعی این شرکت گفت: در سال های اخیر برنامه های موثری مانند مدرسه‌ سازی در دستور کار این شرکت قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم در سال تولیدی جاری در ادامه اقداماتی همچون طرح مشترک پایش پزشکی روستاییان، کمک به ایتام و انجام فعالیت ها و کمک های عمرانی به روستاها ،اقتصاد روستایی را تبیین و با روستاییان همجوار آن را تعمیق بخشیده و خدمت مطلوب‌تری را تدارک ببینیم.


مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
بجای فکر کردن برای تولید یک میلیون تن شکر و افزایش تولید به فکر چاره برای مصائب و فجایعی باشید که کشت نیشکر بر سر مردم خوزستان آورده
:
:
:
آخرین اخبار