تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۵۲۹۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: شرایط فولاد و سپاهان مثل هم است
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است بازیکنانش باید شکست مقابل ایران جوان بوشهر را فراموش کنند زیرا حریف آن‌ها نیز شرایط مشابهی دارد و از جام حذفی کنار رفته است
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است بازیکنانش باید شکست مقابل ایران جوان بوشهر را فراموش کنند زیرا حریف آن‌ها نیز شرایط مشابهی دارد و از جام حذفی کنار رفته است.

سیداکبر پورموسوی، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان، اظهار کرد: باتوجه به تعطیلی لیگ بازیکنان مصدوم‌مان به فهرست اضافه شده‌اند و باید شکست تلخ مقابل ایران‌جوان را فراموش کنیم و روند خوب خود را از فردا استارت بزنیم.

او ادامه داد: سعی کردیم در این مدت از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان‌مان کار کنیم و سعی کنیم حذف از جام حذفی را فراموش کنیم. البته شرایط ما و سپاهان به یک شکل است زیرا هر دو فرصت حضور در ادامه مسابقات حذفی را از دست داده‌ایم و تمرکز اصلی هر دو تیم به روی لیگ منعکس شده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که دلیل برخی از نتایج در فولاد چه بوده است و آیا تیم با مشکلات پشتیبانی مواجه است، بیان کرد: خیر جا دارد از مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره بابت بحث پشتیبانی تشکر کنم چرا که تمام شرایط را مهیا کردند ولی از نظر فنی مقابل ایران جوان بوشهر غافلگیر شدیم و در حالی از بازیکنانم گله‌مند بودم که در آن دیدار از نظر مالکیت و نوع فوتبال برتر از حریف بودیم ولی شاید بحث روحی و روانی مطرح بود و جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و تیم میزبان نیز بیشتر تحت تاثیر است. فکر می‌کنم باید کمی روی مسائل روحی و روانی کار می‌کردیم،‌ همچنین نباید بگویم تعطیلات لیگ به ضرر تیم ما بود.

وی در ادامه با تبریک برد پرسپولیس در بازی شب گذشته، گفت: جا دارد این پیروزی را به فوتبال ایران تبریک بگویم. مطمئنا این برد باعث رشد فوتبال ایران می‌شود. همچنین مربیان خارجی می‌توانند در فوتبال ایران نقش داشته باشند. البته اگر بازیکنان در یک مجموعه خوب در خدمت مربیان باشند آن مربی می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و خلاف این هم می‌تواند ثابت شود. به هر حال برد پرسپولیس بیشتر به مجموعه این تیم اعم از مدیریت، هواداران و امکانات آن بر می‌گردد. ضمن اینکه برانکو از مربیان بزرگ دنیاست که در سطح فوتبال ملی ایران نیز مربیگری کرده است.

پورموسوی درباره استادیوم در حال آماده‌سازی این باشگاه نیز اظهار کرد: قرار است که این استادیوم آبان ماه به ما تحویل داده شود و قطعا اگر به این صورت شود در نیم فصل دوم می‌توانیم در آنجا میزبان حریفان‌مان باشیم. همچنین در خصوص دور بودن مسیر این ورزشگاه باید بگویم در این باشگاه تمام مسئولان شهری اعم از اتوبوسرانی باید در راستای رفت و آمد تماشاگران به استادیوم همکاری لازم را داشته باشند چرا که ورزشگاه بدون هوادار فایده‌ای ندارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار