تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۵۲۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمک60میلیاردی خوزستانی‌ها به‌ساخت حرم‌حضرت علی(ع)
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت:مردم خوزستان 60 میلیارد ریال برای ساخت ایوان حرم مطهر حضرت علی (ع) اهدا کردند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت:مردم خوزستان 60 میلیارد ریال برای ساخت ایوان حرم مطهر حضرت علی (ع) اهدا کردند.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی روز چهارشنبه در آئین معارفه رئیس جدید ستاد عتبات عالیات اندیمشک افزود:علاوه بر این کمک ها ، بانوان خوزستانی نیز 27 کیلوگرم طلا برای ساخت این مکان مقدس اهدا کردند.

وی با اشاره به اجرای سه طرح در اماکن مقدسه به همت مردم خوزستان گفت :سه طرح در نجف، کاظمین و سوریه از محل کمک های مردم خوزستان در دست اجراست.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان با تشریح عملیات عمرانی صورت گرفته در حرم مطهر حضرت زینب (س) بیان کرد:تاکنون یکهزار و600 مترمربع در حرم حضرت زینب (س) خاکبرداری شده است و این مکان مقدس به طور کامل بازسازی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن تمام هدف خود را به آسیب به حرم مطهر حضرت زینب (س) معطوف کرده است بیان داشت:گروههای تکفیری سربازان آمریکا، عربستان و همدستان آنها هستند که برای ضربه به اسلام ناب محمدی برنامه ریزی کرده اند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد:دولت میانمار هم از داعش ظالم تر و پست تر است و با حمایت استکبار جهانی این جنایات را مرتکب می شود.

وی در ادامه با تشریح برنامه ریزی انجام شده برای اربعین حسینی در استان خوزستان افزود: امسال زائران چهار استان از مسیر خوزستان راهی کربلای معلی می شوند و شاهد عبور جمعیت زیادی از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از این استان خواهیم بود.

وی افزود:موکب ها در چهار ورودی استان برپا می شوند و از اول صفر تا چند روز پس از اربعین موکب ها فعال و پذیرای عاشقان اهل بیت (ع) خواهند بود.

وی بیان کرد: پارسال خیرین 270 تن میوه برای پذیرایی از زائران کربلا اهدا کردند و امسال نیز شاهد حمایت های ارزشمند مردم و عزاداران واقعی سید الشهدا علیه السلام خواهیم بود.

فرماندار اندیمشک نیز گفت:پارسال در ایام محرم و اربعین حسینی مردم اندیمشک با تلاش گسترده پا به پای مسئولان به زائران خدمت کردند.

پیمان جهانگیری گفت:برای بازسازی حرم های اهل بیت علیه السلام نیز مردم خداجوی اندیمشک حضوری پررنگ داشته اند.

وی اظهار کرد: در سالهای اخیر مردم اندیمشک سهم گسترده‌ای از ساخت و تجهیز عتبات عالیات عراق و سوریه را برعهده گرفتند.

در این مراسم از زحمات پرویز سبزی قدردانی و حسن دهقان به عنوان مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات اندیمشک معرفی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار