تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۱۵۲۹۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز تحول در سیستم حمل و نقل درون شهری اهواز/"تاچ سی " نسل جدید تاکسی ها در اهواز
تاکسی تلفنی ها با این امکانات تاچ سی می توانند کسب و کار خود را رونق داده و با عضویت رایگان خود در این سامانه تعداد سفرهای خود را تا ۵۰ درصد افزایش دهند . بنابراین فعالیت "تاچ سی" موجب رونق و رشد کسب و کارهای سنتی نیز خواهد شد و نمی توان گفت که کسب و کار های سنتی آسیب نخواهند دید
آغاز تحول در سیستم حمل و نقل درون شهری اهواز/
خوزنیوز: صبح امروز و طی یک نشست خبری اپلیکیشن رزرو اینترنتی خودرو سواری «تاچ سی» با حضور اعضای هیات مدیره این شرکت در شهر اهواز شروع به کار کرد.

احسان صفار خراسانی رئیس هیئت مدیره تاچ سی در این نشست گفت: پس از توسعه خدمات اینترنتی، استفاده از اپلیکشن های حمل و در کشور های مختلف در بسیاری از کشور ها همه گیر شد ، در داخل کشور حدود دو سال است که این تب بالا گرفته و تعداد زیادی از این اپلیکیشن ها به وجود آمده است اما آنچه در این میان تمایز ایجاد می کند کیفیت خدمات است.

رئیس هیئت مدیره تاچ سی با اشاره به این که مجوز فعالیت این شرکت از سوی وزارت صنعت معدن تجارت صادر شده است افزود: این موضوع امکان ایجاد نمایندگی در سراسر کشور را فراهم می‌کند. در کنار آن دیگر مجوزها همچون نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی را گرفتیم و پس از با توجه به اینکه فعال ما در بستر اینترنت است می بایست از اصناف مجوز می گرفتیم که ما این مجوز را نیز گرفتیم و هم اکنون «تاچ سی» کلکسیونی از ۸ مجوز مختلف برای فعالیت قانونی است .

وی با اشاره به اینکه اهواز یکی از کلان‌شهرهای ایران و شایسته خدمات رسانی است به تشریح فعالیت‌های تاکسی در ایران پرداخت و اعلام کرد تاچ سی برنامه های خاص و ویژه ای برای اهواز در نظر دارد.

رئیس هیئت مدیره تاچ سی افزود: "تاچ سی" یک شرکت حمل و نقل و دانش‌بنیان ایرانی است که از تابستان گذشته با ارائه سرویس درخواست خودرو سواری فعالیت خود را در شهر مشهد و حومه آغاز کرده و از مرداد ماه گذشته نیز در شهر یزد نیز شروع به فعالیت نموده است که این اقدام با استقبال هم میهنان عزیز در این دو شهر رو به رو شده است.

آغاز تحول در سیستم حمل و نقل درون شهری اهواز/
وی افزود: نرم افراز Touchsi در بستر ios و اندروید کار می کند که از بازار، گوگل پلی و سیب اپ قابل دانلود است. نرم افزار ما یک اپلیکیشن دانش بنیان است که صد در صد در داخل کشور و توسط متخصصان داخلی نوشته شده است. اپلیکیشن تاچ سی حدود دو ماه پیش توسط معاونت ریاست جمهوری به عنوان یک اپلیکیشن دانش بنیان ثبت و به رسمیت شناخته شد .

 صفار خراسانی تاکید کرد: از مزایای این نرم افزار آسان کردن ارتباط میان راننده و مسافر است و درخواست مسافر توسط نزدیک ترین راننده دریافت می شود. تلاش ما این است که راننده کمتر از پنج دقیقه به مسافر برسد. البته در بعضی از مناطق مشهد این عدد به کمتر از دو دقیقه رسیده است.

وی گفت: در بحث برآورد هزینه، نرم افزار ما پلن قیمت قطعی را تعیین و با مشخص شدن مسیر سفر قیمت قطعی می دهد و در صورت عدم تغییر مسیر و یا توقف بین مسیر به درخواست مسافر مبلغ از پیش اعلام شده از مسافر گرفته می شود.

رئیس هیئت مدیره تاچ سی تاکید کرد: همچنین تاچ سی اولین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران بوده است که سرویس های بانوان و تشریفات را در لیست سرویس‌های خود ارائه می دهد. از قابلیت‌های دیگر این سامانه ارایه سرویس تشریفات و امکان انتخاب خودرو می باشد که استفاده از سرویس تشریفات را بسیار جذاب می کند .

او با توجه به اینکه تاچ سی تنها شرکتی است که سیستم توزیع سفر آژانس ها را نیز در برنامه خود دیده است اطمینان خاطر داد: تاکسی تلفنی ها با این امکانات تاچ سی می توانند کسب و کار خود را رونق داده و با عضویت رایگان خود در این سامانه تعداد سفرهای خود را تا ۵۰ درصد افزایش دهند . بنابراین فعالیت تاچ سی موجب رونق و رشد کسب و کارهای سنتی نیز خواهد شد. با فعال کردن راننده به مدیر آژانس طی یک پیامک اطلاع داده می شود . در این میان هم راننده منتفع می شود و هم مدیران آژانس و هم مسافر. از این رو نمی توان گفت که کسب و کار های سنتی آسیب نخواهند دید.


علی بهداد یکی از اعضای هیئت مدیره تاچ سی نیزدر این نشست خبری اعلام کرد: اخیراً سرویس جدید "تاچ سی پیک" با حضور وزیر کار و مسئولین شهری و استانی در مشهد رونمایی شد که خدمات پیک موتوری به شهروندان مشهدی ارائه می دهد. به زودی سرویس «تاچ سی پیک» نیزعلاوه بر سرویس سواری در شهر اهواز فعال شود.

بهداد افزود: یکی از مهمترین شاخصه های تاچ سی روش های متمایز این سامانه برای جذب رانندگان می باشد چرا که آموزش و آماده سازی یک راننده برای شروع فعالیت و اخذ استعلام های مورد نیاز حدود ۱۰ روز طول می کشد. تاچ سی به هیچ عنوان امنیت مسافران با کیفیت خدمات خود را فدای کمیت و افزایش سریع تعداد رانندگان نمی‌کند و کاربران این سامانه در اهواز می‌توانند سفرهای خود را با آرامش کامل در سامانه تاچ سی انجام دهند. راننده پیش از فعال شدن در کلاس های آموزشی ما شرکت می کند و با دغدغه های ما و مسافران آشنا وتوجیه می شود.

وی همچنین گفت: ما از رانندگان کمیسیون کمتری می گیریم و حمایت های متفاوتی از راننده ها همچون تسهیلات گوشی هوشمند، بیمه شخص ثالث، کارواش، تعویض روغن و ... نیز به صورت مشروط بر امتیازات کسب شده توسط راننده خواهیم داشت.

این عضو هیئت مدیره تاچ سی گفت: حساسیت موضوع را ما براین داشت که در انتخاب و گزینش راننده و خودرو ها استانداردهای جامعه رعایت شود و با اعمال این فیلترها رانندگان جدید را جذب کنیم. راننده با ارایه تایید عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد جذب می شوند و در سیستم تاچ سی، اخذ سفته جهت تضمین حسن انجام وظیفه جزو ملزومات است.

وی ادامه داد: سعی ما این بوده است که کیفیت را نیز در نظر بگیریم که در بحث جذب راننده و همچنین از نظر کیفی و سیستمی داشته باشیم و راننده در هر سفر مورد قضاوت توسط مسافر قرار می گیرد و راننده بر اساس گزارش مسافر مورد نظارت سیستمی قرار می گیرد و ایین نامه ها را اجرا می کنیم. با شکایت مسافران و در صورت لزوم راننده ۲۴ ساعت جریمه می شود و در صورت تکرار همان شکایت از سوی مسافران بعدی، راننده یک هفته و در نوبت بعد برای همیشه از سیستم ما حذف خواهد شد. نظارت سیستمی به کیفیت کار افزوده است و جذب راننده نیز به صورت حضوری فقط در دفتر شرکت صورت می گیرد.

بهداد تاکید کرد: راننده خط قرمز ما و استاندارد های تاکسی را می داند و مسافر نیز می داند که یک نفر بر کار راننده ها نظارت دارد. خودروهای جذب شده می بایست مدل بالا باشند و با کولر روشن به استقبال مسافر بروند. برای کار خودرو پراید از مدل ۹۰ به بالا و پژو از مدل ۸۸ به بالا جذب می شوند.

عضو هیئت مدیره تاچ سی با اشاره به این که تاکسی های ما هویت معرف تاچ سی را خواهند داشت گفت: یک برچسب استیکر روی شیشه و یک آویز آیینه را الزاما باید نصب کنند که این نشان ها قابل برداشتن هستند. همچنین روی درب خودرو نیز برچسب اهنربایی داریم که رانندگان به صورت اختیاری امکان نصب آن را خواهند داشت.

وی یا آور شد: یک سری خدمات ویژه ما به مسافران نیز در اپلیکیشن ارایه می شود. برای مثال با تاچ سی گردی به صنعت گردشگری کمک می کنیم تا بتوانند سفرهای گردشگری درون شهری داشته باشند. با توافق با برخی امکان گردشگری، رفاهی و خدماتی، امکان گردشگری برخی سفرهای رایگان را ارایه می دهیم و این مکان ها نیز با تخفیف بالا به مسافران ما خدمات می دهند.

بهداد به قیمت‌های مناسب خدمات این سامانه رزرو تاکسی در اهواز اشاره کرد و افزود: نرخ گذاری ها بر اساس کیلومتر است و این شرکت با حدود ۳۰ درصد کاهش قیمت نسبت به آژانس های تاکسی تلفنی اهواز خدمات خود را ارائه می نماید. همچنین سه روش پرداخت انلاین، اعتباری و پرداخت نقدی به راننده را در نظر گرفته ایم.

این عضو هیئت مدیره تاچ سی در ادامه مراسم از هفته رایگان تاچ سی در شهر اهواز خبر داد و اعلام کرد : به مناسبت شروع کار تاچ سی در اهواز از شنبه اول مهرماه تا پایان هفته کلیه سفرها در شهر اهواز با کد تخفیف که در شبکه های اجتماعی تاکسی اعلام می‌گردد رایگان انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ما فعالیت تاکسی اینترنتی تاکسی تابستان گذشته در مشهد مقدس آغاز گردید و از امروز در شهر اهواز آماده ارائه خدمات به شهروندان اهوازی است. تاچ سی تلاش دارد شهرهای تحت پوشش خود را افزایش داده و خدمات خود را به زودی در شهر تهران آغاز نماید.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدمصطفی مزرعه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
عالیست . باهمت اهوازیا
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
ببینیم و تعریف کنیم فعلا در حد حرف همه چیز خوبه تا موقع عمل ببینیم چگونه خواهد شد
:
:
:
آخرین اخبار