تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۵۳۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان:
۴۰۰ پرونده در سایت مشاغل خانگی ثبت شد
برای ۳۲ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات سال جاری نمی‌توان منتظر پرداخت تسهیلات از طریق اعتبارات سال جاری ماند
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه  حدود ۴۰۰ پرونده در سایت مشاغل خانگی ثبت شد، گفت: برای ۳۲ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات سال جاری نمی‌توان منتظر پرداخت تسهیلات از طریق اعتبارات سال جاری ماند.

سید علی بحرینی مقدم در جلسه شورای اشتغال خوزستان با بیان اینکه وضعیت اشتغال استان خوزستان را باید به طور جدی در دستور کار قرار داد، اظهار داشت: متاسفانه برخی از ادارات وضعیت اشتغال خوزستان را جدی نگرفته و برخی دیگر از دستگاه‌ها  نیز با درک نکردن مفهوم وضعیت اشتغال از فضای اصلی دور شدند.

وی افزود: تاکیدات بسیاری در زمینه توجه به وضعیت اشتغال خوزستان در شورای اشتغال ارائه شده اما مشاهده می‌شود که برخی از دستگاه‌ها کم توجه و برخی دیگر نیز ملاحظات لازم برای سامان بخشی به وضعیت کنونی اشتغال خوزستان را ندارند که این کوتاهی قابل چشم پوشی نیست.

نیاز خوزستان به اشتغال نسبت به سطح ملی بیشتر است

معاون اقتصادی استاندار خوزستان خطاب به مدیران حاضر در شورای اشتغال با بیان اینکه با این سبک و سیاق کار کردن مشکل اشتغال استان حل نمی‌شود، گفت: هیچ وظیفه مهمتری از سامان بخشیدن به وضعیت کنونی اشتغال در دستگاه‌ها و مؤسسات نداریم و از تمامی دستگاه هایی مطالعات و پیگیری‌های لازم برای رسیدن به اهداف خود دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تصریح‌کرد: نیاز استان به اشتغال نسبت به سطح ملی بیشتر است و با توجه به ظرفیت موجود در خوزستان می‌توانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم و اگر دستگاهی با مشکل مواجه شد ما پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

بحرینی با بیان اینکه از دستگاه‌های استان درخواست دارم در مدت زمان باقی مانده فعالیت خود را در رفع مشکلات اقتصادی استان افزایش دهند، عنوان‌کرد: با وجود اینکه تنها 6 ماه از سال باقی مانده و جلسه نیز درباره اشتغال است اما برخی از مدیران در جلسات حاضر نمی‌شوند در صورتی که باید رفع مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال استان را به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم.

400 پرونده در سایت مشاغل خانگی ثبت شد

در ادامه جلسه سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان نیز با بیان اینکه  حدود 400 پرونده در سایت مشاغل خانگی ثبت شد، گفت: برای 32 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات سال جاری نمی‌توان منتظر پرداخت تسهیلات از طریق اعتبارات سال جاری ماند.

900 میلیون تومان از محل اعتبارات معاونت ریاست جمهوری به اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان اختصاص یافت

سیده فرانک موسوی سرپرست اداره کل اموربانوان استانداری خوزستان نیز با بیان اینکه نزدیک به 900 میلیون تومان از محل اعتبارات معاونت ریاست جمهوری به اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان اختصاص داده شد، اظهار کرد: طبق گزارشاتی که از صندوق کارآفرینی امید به دست ما رسیده نزدیک به 326 میلیون تومان از اعتبار جذب شده تخصیص یافت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار