تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۵۳۰۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ربیعی خبر داد:
توزیع سبد کالا به نیازمندان در صورت تامین بودجه از سوی دولت
در صورتی که دولت منابع لازم را در اختیار ما بگذرد در ۶ ماه دوم سبد غذایی در بین مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و نیازمندان شناسایی شده قرار خواهد گرفت
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: در صورتی که دولت منابع لازم را در اختیار ما بگذرد در ۶ ماه دوم سبد غذایی در بین مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و نیازمندان شناسایی شده قرار خواهد گرفت.

علی ربیعی با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت رفاه از گروه های هدف شناسایی شده توسط وزارتخانه اظهار کرد: در  دولت دوازدهم نیز همانند دولت قبل برنامه‌ریزی برای حمایت این افراد انجام شده است.

وی تصریح کرد: حمایت از مادران و کودکان دچار سوءتغدیه یکی از اقداماتی است که امسال به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

ربیعی با اشاره به توزیع یک وعده غذای گرم در روستامهدها و مهدهای حاشیه‌ای افزود: این کار طبق سنوات گذشته از سوی بهزیستی انجام می‌شود و ادامه خواهد داشت به طوری که در تمام استان‌های محروم این طرح در حال اجرا است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا در 6 ماه دوم سال سبد غذایی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت یا خیر، افزود: در صورتی که دولت منابع مورد نیاز را در اختیار وزارت رفاه قرار بدهد این کار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بسته‌های غذایی طی دولت گذشته در اختیاز مددجویان بهزیستی،کمیته امداد ونیازمندان شناسایی شده قرار گرفته است که در هر دوره بالغ بر 11 میلیون سبد امنیت غذایی بین گروه ها توزیع شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار