تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۵۳۰۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسمومیت غذایی ۱۷۷ نفر با مرغ عروسی و عزا
معاون عملیات سازمان اورژانس کشور از مسمومیت غذایی 177 نفر در شهرستان‌های صومعه‌سرا و فومن استان گیلان خبر داد
معاون عملیات سازمان اورژانس کشور از مسمومیت غذایی 177 نفر در شهرستان‌های صومعه‌سرا و فومن استان گیلان خبر داد.

حسن نوری در مورد مسمومیت افرادی در صومعه‌سرای استان گیلان اظهار کرد: دو روز پیش افرادی در یک تالار عروسی دچار مسمومیت غذایی شدند که در همان روز 66 نفر از آنها برای درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان صومعه‌سرا مراجعه کردند.

معاون عملیات سازمان اورژانس کشور باشاره به مسمومیت همزمان شماری از مهمانان یک مراسم عزا در فومن، اضافه کرد: شمار افراد دچار مسمومیت طی دو روز اخیر در صومعه‌سرا و همچنین شهرستان فومن افزایش پیدا کرد و به 177 رسید.

نوری در مورد علت این اتفاق گفت: با توجه اظهارات مردم، احتمالا این مسمومیت غذایی به دلیل مرغ مصرفی در غذا بود که از آشپزخانه‌ای در صومعه‌سرا برای یک مراسم عروسی در این شهرستان و یک مراسم عزاداری در فومن تهیه شده بود، همچنین بخشی از غذای این آشپزخانه به صورت بیرون‌بر توزیع شده بود و عمده مسمومان مراجعه کننده به دو بیمارستان امام خمینی صومعه‌سرا و بیمارستان امام حسن مجتبی فومن از این دو مراسم بودند.

معاون عملیات سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: مجموع مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان تا ساعت 30 دقیقه بامداد امروز 177 نفر بودند که 90 نفر از آنها به بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا و 87 نفر به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن مراجعه کردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار