تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۵۳۰۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور 3 واحد صنعتی خوزستان در نمایشگاه فناورانه اینوتک کره جنوبی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از حضور 3 بنگاه کوچک و متوسط خوزستان در نمایشگاه فناورانه اینوتک کره جنوبی خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از حضور 3 بنگاه کوچک و متوسط خوزستان در نمایشگاه فناورانه اینوتک کره جنوبی خبر داد و گفت: هدف از حضور واحدهای تولیدی استان در این نمایشگاه، تقویت توانمندی تولیدی آن‌ها است.
 
اخلاق محمدیان اظهار کرد: یک تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک ایران و کره جنوبی وجود دارد که در زمینه رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی است و در این راستا بنگاه‌های کوچک و متوسط خوزستان در نمایشگاه فناورانه اینوتک کره جنوبی حضور می‌یابند.
 
وی افزود: حضور در این نمایشگاه به منظور آشنایی واحدهای تولیدی با فناوری تولیدی نوین است و در این زمینه، اگر فناوری مورد نیاز واحد تولیدی و توانمندی تامین و انتقال این فناوری وجود داشته باشد، نسبت به انجام آن اقدام خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد:این رویداد فرصتی مطلوب را در اختیار واحدهای تولیدی، به ویژه واحدهای تولیدی استان خوزستان می‌دهد که در راستای مرتفع نمودن نیازهای فناورانه واحدهای خود گام بردارند.
 
محمدیان اظهار کرد: نمایشگاه اینوتک کره جنوبی از 22 تا 28 شهریورماه برگزار می شود و از استان خوزستان نیز 3 واحد صنعتی فعال در زمینه تولید تجهیزات نفت و گاز، پوشاک و همچنین مشاور انتقال فناوری در آن حضور دارند .
 
وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه بزرگترین رویداد فناورانه برای صنایع کوچک و متوسط در کره‌ جنوبی است که صنعتگران ایرانی نیز امکان بهره‌مندی و بازدید از آن را دارند و انتقال فناوری‌ها بین بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران و کره‌ جنوبی در بخش صادرات می‌تواند به بهبود کیفی تولیدات و افزایش صدور محصولات مختلف میان دو کشور کمک کند .
:
:
:
آخرین اخبار