تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۵۳۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قنبری: محکم از ویسی حمایت می‌کنیم
جانشین رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال باشگاه خوزستان با تاکید بر این‌که محکم از ویسی دفاع می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیرد، گفت: او مربی بزرگی است و باید تمام تمرکز و تلاشش در مستطیل سبز باشد و نباید درگیر سایر حواشی شود.

ابراهیم قنبری در خصوص جلسه روز گذشته (شنبه) اعضای هیات مدیره پیرامون مشکلات تیم استقلال خوزستان و همچنین بررسی شکست برابر ذوب آهن، اظهارکرد: روز گذشته با درخواست همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس، جلسه‌ای پیرامون بحث هیات مدیره باشگاه و همچنین باخت برابر ذوب آهن با حضور اعضای هیات مدیره،‌ سرپرست باشگاه و خود آقای یوسفی برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این جلسه مقرر شد، در جلسه بعدی بحث اسپانسر و مشکلات باشگاه، باتوجه به این‌که هنوز شرایط ویسی برای مدیریت کامل تیم فراهم نیست، تعیین تکلیف شود. به هر حال آقای ویسی باید تمرکزش در مستطیل سبز باشد و هیات‌مدیره باشگاه و مدیران استانی نیز باید تلاش کنند که این تیم دغدغه مالی نداشته باشد و گویا آقای ویسی روز گذشته نیز مصاحبه‌ای داشت و گفته بود که دغدغه اسپانسر دارد، در حالی‌که قرار نیست، اعضای هیات‌مدیره باشگاه باشند و بعد آقای ویسی به دنبال اسپانسر باشد.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: ما باید تلاش کنیم با کمک استاندار خوزستان که انصافاً تمام تلاشش حل مشکلات تیم بوده است، مشکلات موجود را حل کنیم و به سرانجام برسیم و اسپانسر نیز تعیین تکلیف شود. در حال حاضر هفت‌تپه نیشکر اسپانسر تیم است و تاکنون نیز نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان به ما پول داده است.

وی در پاسخ به این سوال که گویا پاداش لیگ قهرمانان آسیا نیز پرداخت شده است، اظهارکرد: بله، نزدیک به یک میلیارد و صد تومان دریافت کردیم و باتوجه به این‌که از فصل قبل نزدیک به هفت، هشت میلیارد تومان بدهکار هستیم، این مبلغ صرف بخشی از بدهی‌ها شد، ضمن این‌که دو سه بازیکن خارجی داشتیم و قبل از این‌که شکایت می‌کردند باید پول آن‌ها را پراخت می‌کردیم. کادرفنی تیم نیز هنوز پولی دریافت نکرده است.

قنبری خاطرنشان‌کرد: در هر صورت این‌ها توجیهی برای باخت در شهر خودمان نمی‌شود. ما تنها تیمی بودیم که در پیش از آغاز فصل به برخی بازیکنان، 15 تا 20 پول پرداخت کردیم. ان‌شاءالله پس از تعیین تکلیف بحث مدیریت و اسپانسر باشگاه حتما جلسه‌ای خواهیم داشت و کار باید تقسیم شود و مشخص شود من که عضو هیات مدیره هستم، کارایی من چقدر است و باید چه کاری انجام دهم. همچنین باید مشخص شود که ما از آقای ویسی چه می‌خواهیم و چه اختیاراتی به او داده‌ایم.

وی بیان کرد: زمانی‌که ما برای بازی با ذوب‌آهن به اصفهان رفتیم، 60 میلیون تومان هزینه کردیم و این‌که بعد شش گل دریافت کنیم، خوب نیست. ما پس از این شکست نیز 10 تا 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان کم کردیم. به هر حال ما در بحث فنی دخالت نمی‌کنیم و کمیته فنی باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

جانشین رییس هیات مدیره باشگاه استقلال باشگاه خوزستان با تاکید بر این‌که محکم از ویسی دفاع می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیرد، گفت: او مربی بزرگی است و باید تمام تمرکز و تلاشش در مستطیل سبز باشد و کار به سایر حواشی نداشته باشد. باید به ویسی وقت داد و او را کمک کرد تا به نتیجه برسد.

وی عنوان کرد: فردا شب (دوشنبه) نیز جلسه‌ای با استاندار خوزستان پیرامون مسائلی که اشاره داشتم، خواهیم داشت. من آینده تیم را روشن می‌بینم، البته به شرطی که همه کمک کنند. باید تمام تلاش‌مان را کنیم تا تیم سرانجام خوبی داشته باشد.

قنبری افزود: ان‌شاءالله استقلال خوزستان از این وضعیت خارج خواهد شد و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با همت مدیران استانی از جمله استاندار خوزستان، تیم را به سرانجام برسانیم. همچنین آقای شولی در راس مدیریت باشگاه می‌ماند، مگر این‌که خودش تصمیم دیگری بگیرد ولی هدف ما حفظ او است.

وی در پایان گفت: جا دارد از دکتر شریعتی استاندار خوزستان، آقای محمودی مدیرعامل گروه ملی، آقای همایون یوسفی نماینده مردم اهواز و آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، بابت تلاش‌ها و حمایت‌های‌شان جهت رفع مشکلات باشگاه و تیم استقلال خوزستان قدردانی کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار