تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۵۳۰۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز تشریح کرد:
آخرین وضعیت واگذاری و پرداخت معوقات کارگران گروه ملی فولاد ایران
امیدواریم اقدامی انجام گیرد تا گروه ملی فولاد ایران بتواند فعالیت، پویایی و تولید خود را بدون هیچ مشکلی ادامه دهد و مشکلات کارگران و کارکنان این شرکت نیز حل شود
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری بحث واگذاری گروه ملی فولاد ایران، گفت: امیدواریم اقدامی انجام گیرد تا گروه ملی فولاد ایران بتواند فعالیت، پویایی و تولید خود را بدون هیچ مشکلی ادامه دهد و مشکلات کارگران و کارکنان این شرکت نیز حل شود.
 
همایون یوسفی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و پولی که از بانک ملی مرکز به گروه ملی داده شد، بخشی از معوقات پرسنل و کارگران گروه ملی فولاد ایران پرداخت شد.
 
وی افزود: از طریق وزارت امور اقتصاد و دارایی در حال پیگیری بحث واگذاری شرکت هستیم تا این کار با نظارت کامل انجام شود. در این زمینه همچنین مساله واگذاری را از طریق قوه قضاییه و سازمان بازرسی نیز پیگیری می‌کنیم.
 
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم اقدامی انجام گیرد تا گروه ملی فولاد ایران بتواند فعالیت، پویایی و تولید خود را بدون هیچ مشکلی ادامه دهد و مشکلات کارگران و کارکنان این شرکت نیز حل شود.
 
یوسفی با اشاره به این‌که از طریق مراجع مختلف پیگیر حل مشکلات گروه ملی فولاد ایران هستیم، اظهار کرد: مزایده‌ای برای واگذاری گروه ملی فولاد برگزار شده است تا متقاضیانی که قصد خرید کارخانه را دارند، مطلع شوند. در این زمینه ظاهرا یکی از متقاضیان، شرکت فولاد خوزستان است اما طبق قوانین هر متقاضی که برنده مزایده شود، کارخانه به آن واگذار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: معوقات کارگران و کارکنان گروه ملی بسیار زیاد بود اما اخیرا با پول‌هایی که از سوی بانک ملی پرداخت شد، بخشی از مطالبات پرداخت شده است و امیدواریم کارخانه به هرکسی که واگذار می‌شود نسبت به بهبود شرایط اقدام کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار