تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۵۳۱۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شط رنج در روایت قاب
آیین افتتاح نمایشگاه عکس "شط رنج" روز پنجشنبه 30 شهریورماه 96 با موضوع عکس ‎ های مهران شکر در نگارخانه انجمن سینمای جوان اهواز با حضور مقامات استانی برگزار می ‎ شود
آیین افتتاح نمایشگاه عکس "شط رنج" روز پنجشنبه 30 شهریورماه 96 با موضوع عکس ‎ های مهران شکر در نگارخانه انجمن سینمای جوان اهواز با حضور مقامات استانی برگزار می ‎ شود.
 
این نمایشگاه شامل 25 تابلو عکس است که با رویکردی اجتماعی، زندگی ساکنین رودخانه کارون را به تصویر کشیده است و نتیجه دو سال عکاسی از سال 93 تا 95 این عکاس خوزستانی است.
 
مهران شکر، سینماگر 46 ساله خوزستانی فعالیت هنری خود را از دهه 70 با گذراندن دوره‎های آموزشی عکاسی و تصویربرداری آغاز کرده و تاکنون ساخت فیلم‎های کوتاه "خاکستان" و "گاومیش" و همچنین تصویربرداری و مدیریت تولید فیلم‎های کوتاه و بلند متعددی را مانند شهرمن، اوزی، عبور از خط قرمز، خواب پنهان، تسویه حساب، خشت پاک و ... به عهده داشته است و در زمینه عکاسی نیز علاوه بر کار در زمینه‎های مختلف این هنر برنده جوایزی همچون جایزه عکاسی مستند مذهبی از شبکه معارف سیما و جایزه عکاسی مستند آسیب‎های اجتماعی از جشنواره تابش را در کارنامه خود دارد؛ ضمن این که این نمایشگاه نخستین نمایشگاه انفرادی این عکاس خوزستانی است.
 
این نمایشگاه در گالری انجمن سینمای جوانان اهواز به نشانی بلوار شهید فهمیده، روبه‌روی فروشگاه رفاه از ساعت 18روز پنجشنبه 30 شهریور 96 آغاز می‎شود و تا روز سه‌شنبه چهارم مردادماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 18 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
:
:
:
آخرین اخبار