تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۵۳۱۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رودخانه دز در فصل شنای امسال 16 قربانی گرفت
از ابتدای امسال تاکنون 16 نفر در رودخانه دز و کانالهای آبیاری منطقه غرق شدند
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت:از ابتدای امسال تاکنون 16 نفر در رودخانه دز و کانالهای آبیاری منطقه غرق شدند.

عبدالحسین معظم فر روز دوشنبه با تشریح اقدام شبانه روزی تیم های امداد و نجات برای کمک به حادثه دیدگان رودخانه دز به خبرنگار ایرنا گفت:از این تعداد پنج نفر در حادثه چال کندی در رودخانه دز جان باختند.

وی بدون اشاره به تعداد عملیات امداد و نجات در رودخانه دز و کانالهای آبیاری کشاورزی منطقه اظهار داشت:افراد غرق شده در رودخانه دزغیر از یک زن همگی مرد می باشند که در مناطق مختلف رودخانه و کانالهای آبیاری دچار حادثه شده و جان باختند.

معظم فر با تاکید بر اینکه گروه های امداد و نجات سازمان آتش نشانی در عملیات امداد و نجات این حوادث حضور داشته و در عملیات خارج کردن اجساد غرق شده نیز مشارکت فعال داشته است گفت:از 16 نفری که در رودخانه دز و کانالهای آبیاری کشاورزی غرق شدند 10 نفر بومی و مابقی گردشگر و غیربومی می باشند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اضافه کرد:بیشتر جان باختگان در حوادث غرق شدگی امسال مربوط به حادثه چال کندی هستند که هنوز جسد یکی از آنها کشف نشده است.

معظم فر ادامه داد:2 نفر از افراد جان باخته در حوادث ناشی از شنا در دزفول طی امسال ، در کانالهای آبیاری کشاورزی غرق شدند.

رودخانه دز با آبی سرد و زلال از فروردین تا پایان فصل تابستان میزبان گردشگران و نیز جوانان و خانواده هایی است که برای فرار از گرما به شنا و آبتنی در این رودخانه می پردازند.

کانالهای آبیاری کشاورزی شمال خوزستان به وجود دیواره های سیمانی شیبدار برای شنا بسیار خطرناک می باشند.شنا در این کانالهای آبیاری ممنوع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار