تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۵۳۱۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان دانشگاه چمران اهواز
ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان از امروز آغاز شده است و تا چهارشنبه (29 شهریورماه) ادامه دارد
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه امسال 2 هزار و 500 نفر از طریق کنکور در این دانشگاه پذیرفته شدند، گفت: ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان از امروز آغاز شده است و تا چهارشنبه (29 شهریورماه) ادامه دارد.
 
دکتر عبداله پارسا اظهار کرد: امسال در مجموع حدود 2 هزار و 500 دانشجو از سوی سازمان سنجش به ما معرفی شده است. باید دید چه تعداد از این دانشجویان ثبت‌نام اینترنتی و حضوری را انجام می‌دهند.
 
وی افزود: ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری در دانشگاه از امروز و براساس حروف الفبا آغاز شده است. ثبت‌نام دانشجویان تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای ثبت‌نام اینترنتی به سایت دانشگاه به نشانی www.scu.ac.ir  مراجعه کرده و کد رهگیری خود را دریافت کنند.
 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پذیرفته‌شدگان باید مدارکی مانند صفحه اول شناسنامه، اصل یا گواهینامه موقت مدرک دیپلم، اصل یا گواهینامه موقت مدرک پیش‌دانشگاهی، عکس و... را در سایت آپلود کنند.
 
پارسا ادامه داد: کسانی که ثبت‌نام اینترنتی خود را انجام داده‌اند باید براساس حرف اول نام خانوادگی خود در یکی از روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه یا پنج‌شنبه (28 تا 30 شهریورماه) برای ثبت‌نام حضوری به دانشگاه مراجعه کنند. اطلاعات کامل درباره مدارک لازم برای ثبت‌نام و زمان دقیقی که برای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در نظر گرفته شده است به صورت یک اطلاعیه در سایت قرار گرفته است و دانشجویان باید برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام این اطلاعیه را مطالعه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار