تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۵۳۱۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رحیم زهیوی: عده‌ای نظرات غیرکارشناسی می‌دهند/ثابت کرده‌‌ام به خوزستان عِرق دارم
مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان با تاکید بر این‌که تاکنون تیمش نتایج بسیار خوبی کسب کرده است، گفت: افراد غیرفوتبالی هستند که به دنبال ایجاد حاشیه در تیم می‌باشند و نظرات غیرکارشناسی می‌دهند

رحیم زهیوی در خصوص وضعیت فولاد، اظهار کرد: اکنون خیلی‌ها از فولاد انتظار دارند و البته حق هم دارند، چرا که فولاد باشگاه بسیار بزرگی است و هواداران آن دوست دارند که تیم‌شان نتیجه بگیرد اما مشکلاتی در باشگاه فولاد پیش آمد که شاید خیلی از مردم آن‌ها را ندانند و افراد غیرفوتبالی هستند که به دنبال ایجاد حاشیه در تیم هستند.

مصدومیت‌ها جزو فوتبال هستند

وی افزود: همه می‌گفتند که باشگاه فولاد و آقای پورموسوی، بازیکنان مصدوم را به خدمت گرفته است و من می‌خواهم بدانم که کدام نفرات مصدوم بودند که این‌گونه در مورد یارگیری صحبت شد. خود من مصدومیتی داشتم که خدا را شکر برطرف شد اما در لیگ و در بازی مقابل پرسپولیس متاسفانه از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شدم و این دلیل نمی‌شود که بگوییم آقای پورموسوی بازیکن مصدوم جذب کرده است، چرا که ما در حین مسابقات دچار مصدومیت شدیم و این مصدومیت‌ها نیز طبیعی و جزو فوتبال هستند.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: همچنین ایوب  والی از ناحیه همسرینگ پا دچار مصدومیت شده بوده و وقتی این مصدومیتش برطرف شد، دوباره مصدوم شد. یوسف وکیا، پیمان شیرزادی، سینا مریدی و امیر زلیکانی نیز به همین صورت دچار مصدومیت شدند. بازیکنان ما همگی تست پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و مطمئن باشید اگر بازیکنی مصدوم بود، به هیچ عنوان در تست پزشکی تایید نمی‌شد. همچنین عبدالله کرمی، بازیکنی است که از ناحیه پا دچار مصدومیت است ولی طی چند هفته اخیر بازی کرده و جزو بهترین بازیکنان تیم بوده است. حتی نوید عاشوری را داریم که با پای مصدوم بازی می‌کند.

فولاد تا این‌جای رقابت‌ها بسیار خوب نتیجه گرفته است

وی خاطرنشان‌کرد: به نظر من فولاد تا این‌جای رقابت‌ها بسیار خوب نتیجه گرفته است و در جام جذفی نیز بدشانسی آوردیم که کنار رفتیم، البته چند تیم لیگ برتری نیز حذف شدند و دلیل نمی‌شود که بگوییم فولاد تیم ضعیفی است یا کم‌کاری می‌کند. به نظر من این بدشانسی پورموسوی بود که چند بازیکن حین مسابقات دچار مصدومیت شدند، البته آقای پورموسوی خود را به فوتبال ایران و حتی آسیا ثابت کرده است.

اکنون زود است که هواداران از نتایج ناراحت شوند

زهیوی تاکید کرد: به هر حال این مسائل دست به دست هم داده که تا کنون آن فولاد قدرتمند را شاهد نباشیم، زیرا هر زمان که پورموسوی خواسته است ترکیب اصلی‌اش را به زمین بفرستد، چند بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار نداشته است. امیدوارم علاقه‌مندان به فولاد به حمایت و کمک تیم بیایند. خیلی زود است که مردم از نتایج تیم ناراحت شوند، هر چند که به نظر من تاکنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم.

نسبت به تیم‌هایی که بسیار هزینه کرده‌اند، جایگاه بهتری داریم

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد فولاد نسبت به تیم‌هایی که هزینه‌های آن‌چنانی داشته‌اند، تاکنون عملکرد مثبتی داشته و نسبت به آن‌ها در جایگاه خیلی بهتری قرار دارد، گفت: اکنون تیم‌های سپاهان، ذوب آهن و استقلال تهران در جایگاه‌های بعدی ما قرار دارند و این‌ها تیم‌هایی هستند که نسبت به فولاد بیشتر هزینه کرده‌اند. حتی ما نسبت به این تیم‌ها در برخی بازی‌ها تمام بازیکنان‌مان را در اختیار نداشته‌ایم و جای شکر باقی است که ما با توجه به مشکلاتی که داشته‌ایم، توانسته‌ایم اینگونه نتیجه بگیریم. به هر حال بی‌انصافی است که عده‌ای نظرات غیرکارشناسی می‌دهند.

بدشانسی از تیم برود، فولاد قدرتمند را می‌بینیم

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: اگر بدشانسی از تیم ما برود و تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم، هواداران یک فولاد قدرتمند را خواهند دید. هواداران نباید خیلی سریع برابر باخت‌های تیم موضع بگیرند، چرا که باخت طبیعی است و حتی ممکن است در ادامه لیگ چند باخت داشته باشیم ولی مطمئن باشید تمام تلاش‌مان این است که بهترین نتایج را کسب کنیم.

پیش از آمدن به فولاد مصدوم نبودم

وی بیان کرد: خود من نیز تمام تلاشم را برای موفقیت فولاد به کار می‌گیرم و به فولاد آمده‌ام که به این تیم کمک کنم. من پیش از آمدن به فولاد هیچ مشکلی نداشتم و حین مسابقات مصدوم شدم که این مصدومیت طبیعی بود. و ممکن است هر بازیکنی دچار آن شود و دلیل نمی‌شود که بگوییم این بازیکن از قبل مصدوم بوده است. این مصدومیت‌ها برای بهترین بازیکنان دنیا نیز اتفاق می‌افتد.

زهیوی در ادامه در خصوص داربی خوزستان بین تیم‌های فولاد و نفت آبادان نیز گفت: من نمی‌دانم به چه صورتی از هواداران آبادانی تشکر کنم. من در گذشته در این تیم بازی کرده‌ام و آقای گل هم شده‌ام. هواداران این تیم بسیار به من لطف داشتند و مطمئنم نفت آبادان با توجه به هوادارن بسیار خوبی که دارد می‌تواند به آن جایگاهی که حق‌اش است، برسد.

نتیجه‌گرفتن در آبادان سخت است

وی افزود: بازی این هفته ما در آبادان است و با توجه به هواداران پرشوری که آبادان دارد، واقعا نتیجه گرفتن در این شهر سخت است ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به روند خوب‌مان ادامه دهیم و ان‌شاءالله هر تیمی که حق‌اش است، پیروز میدان شود. من دوست دارم داربی این هفته یک بازی خوب و مهیج برای هواداران باشد.

ثابت کرده‌ام به خوزستان عِرق دارم

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در پایان تاکید کرد: من به تمام تیم‌های خوزستانی عِرق دارم و فکر می‌کنم این مهم را ثابت کرده‌ام و اگر اینگونه نبود، برای بازی به تیم‌های خارج از استان می‌رفتم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار