تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۵۳۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بزودى با مشارکت اداره آموزش و پرورش آبادان؛
احداث دومین نیروگاه کوچک خورشیدی منطقه آزاد اروند
مدیر توسعه زیرساخت شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند از احداث دومین نیروگاه کوچک خورشیدی منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد
خوزنیوز: مدیر توسعه زیرساخت شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند درجلسه کمیته راهبری سامانه های خورشیدی از احداث دومین نیروگاه کوچک خورشیدی منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ مجید رحیمی قشقایی در اولین جلسه کمیته راهبری سامانه های کوچک خورشیدی که با حضور اعضاء این کمیته که شامل روسای کمیته امداد امام خمینی ، اداره بهزیستی ،اداره آموزش و پرورش ، شرکت توزیع برق ناحیه جنوب و استان ، اتاق بازرگانی شهرستانهای آبادان و خرمشهر ، مشاور انرژیهای نو معاونت امور فنی و زیر بنایی، واحد اجتماعی و بودجه سازمان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار گردید؛ گفت: مهمترین چالش این طرح ،پایه گذاری و فراهم نمودن زیرساخت فرهنگی و اجتماعى آن می باشد و در قدم بعدى تامین منابع مالى جهت سرمایه گذارى بخش خصوصى است.

وی افزود: هدف منطقه آزاد تسهیل گرى و رفع موانع از مسیر تحقق این پروژه و در نهایت گام برداشتن بسمت ارتقا کیفیت زندگى و معیشت مردم از طریق پروژه هاى ارزش آفرین می باشد.

در این جلسه با پیشنهاد و اعلام همکاری رئیس کمیسیون آموزش ، کار آفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی خرمشهر مقرر شد که همایش‌های یک روزه جهت فرهنگسازى و اطلاع رسانى رایگان توسط اتاق برگزار گردد.

در ادامه رحیمی از دغدغه اصلی و درخواست روسای کمیته های امداد امام خمینی و بهزیستی در خصوص کمک مالی سازمان منطقه آزاد اروند به این طرح گفت : امیدواریم بتوانیم با رایزنی و تشکیل جلسه ای با مسئولان ارشد کمیته امداد در خصوص تخصیص اعتبار مناسب براى توانمندسازى اقشار تحت پوشش صورت دهیم. طبق نظر جمع برگزاری جلسه با بانکها در خصوص اختصاص تسهیلات کم بهره ،در دستور کار کمیته راهبرى قرار گرفت.

در پایان با موافقت کلیه اعضاء و اعلام آمادگی رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان مقرر شد که دومین نیروگاه کوچک خورشیدی منطقه در ساختمان اصلی اداره آموزش و پرورش آبادان احداث گردد.

شایان ذکر است اولین نیروگاه خوب در خردادماه سال جاری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح گردید که این نیروگاه بر بام خانه هوشمند آبادان واقع در خیابان سیکلین قرار گرفته و فعال است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
این یه حرکت عالی رو به جلو برای آبادانی و توسعه شهر و استانه
خوزستان همه گونه انرژی خورشیدی داره و میشه همه گونه وسیله خورشیدی از پنل های اون گرفته تا نیروگاه رو تقویت و پشتیبانی کنه
حتی برق تمام خونه ها رو میشه از این طریق تامین کرد
روشنایی معابر رو و آبگرمکن خونه ها رو ده ها وسیله دیگه رو
اینجا میتونه قطب انرژی خورشیدی ایران و خاورمیانه بشه
فقط همت میخواد و اراده
:
:
:
آخرین اخبار