تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۵۳۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت شکست حصر آبادان
به مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان اجرا می‌شود
به مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان اجرا می‌شود.

شهریار قلی‌گشتی، سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبرى مبنی بر این که «شكست حصر آبادان پيشقراول پيروزی‌ها در جنگ بود» گفت: حوزه هنرى انقلاب اسلامى خوزستان دفتر آبادان اين افتخار را دارد كه پيشقراول فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب براى حفظ و انتقال ارزش‌هاى دفاع مقدس و فرهنگ ايثار و شهادت به نسل‌هاى آينده باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما وظيفه داريم كه تمام توان خود را بگذاريم و و با صلابت از خودگذشتی‌های زنان و مردانی را برای نسل جوان و آينده بازگو کنیم که اکنون در میان ما نیستند.

قلی‌گشتی اضافه کرد: حوزه هنرى انقلاب اسلامى دفتر آبادان با مشاركت اداره كل ارشاد منطقه آزاد اروند اولين همايش فرهنگى و هنرى مهر ثامن را از ٣١ شهريور تا چهار مهر 96 با نمايشنامه‌خوانى، تئاتر خيابانى، نقاشى، شعر و نمايش فيلم برگزار می‌کند.

وی بیانکرد: نمایش خیابانی «جنگ زیر پوست من و مادرم»، کارگاه وقایع نگار جنگ در شعر دفاع مقدس، نقاشی با موضوع دفاع مقدس و نمایش و نقد و بررسی فیلم با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس و حماسه شکست حصر آبادان برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار