تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۵۳۲۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان:
یک میلیون دانش آموز در خوزستان به مدرسه می روند
مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان از وجود بیش از یک میلیون دانش آموز در این استان خبر داد و خواستار توجه مسئولان به بهسازی مدارس شد
مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان از وجود بیش از یک میلیون دانش آموز در این استان خبر داد و خواستار توجه مسئولان به بهسازی مدارس شد.

شهاب صدیقی صبح امروز در سالن شهید هاشمی استانداری در همایش بازگشایی مدارس با اشاره به اینکه اهمیت آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: بین ۲۵ تا ۳۰ درصد جمعیت شهرستانی ما را دانش آموزی تشکیل می دهد و به همین نسبت هم در استان خوزستان نمایان است و بالغ بر یک میلیون دانش آموز داریم.

وی افزود: به صورت خاص از فرمانداران، بخشداران، شهرداران و اعضای شورای شهر تقاضا دارم با الگوگیری از تجارب گذشته، به روزرسانی خدماتی که باید به آموزش و پرورش ارائه شود و ابلاغیه های کشوری فعالیت های خود را انجام و به ما گزارش ارائه دهند.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان تصریح کرد: با فضاهای آموزشی مواجه هستیم که چند ماه مورد بهره برداری قرار نگرفته و نیاز به بهسازی و پاکسازی دارند. همچنین محیط پیرامون به ارائه خدمات نیاز دارند و مطمئنا یادمان نرفته که امسال نیز چند رخداد ملی ـ مذهبی نیز متقارن با اول مهر است.

صدیقی بیان کرد: تلاش های بسیاری از سوی استاندار خوزستان برای نوسازی ناوگان حمل و نقل رخ داده و شاهد شکوفا شدن یکایک آنها هستیم. نیاز داریم که مشارکت شهروندان در حوزه خدمات شهری بالا ببریم.

وی در پایان عنوان کرد: دانش آموزان بهترین قشری هستند که باید آموزش های مختلف از جمله حقوق شهروندی را ابتدا به آنها آموزش داد؛ فرزندان باهوش هستند و با نگاه کردن به رفتارهای اطرافیان آموزش می بینند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار