تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۵۳۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه‌آهن جنوب:
راه‌آهن جنوب برای جا‌به‌جایی زوار اربعین آمادگی کامل دارد
متناسب با تقاضا به میزانی که نیاز باشد به تعداد قطارهای سراسری که به سمت خرمشهر حرکت می‌کنند، قطار اضافه خواهد شد
مدیرکل راه‌آهن جنوب از آمادگی این اداره‌کل برای جا‌به‌جایی مسافران در ایام اربعین توسط قطارهای مسافری خبر داد و گفت: متناسب با تقاضا به میزانی که نیاز باشد به تعداد قطارهای سراسری که به سمت خرمشهر حرکت می‌کنند، قطار اضافه خواهد شد.
 
عبدالکریم درویش زاده با بیان این‌که پیش‌بینی‌های لازم برای تردد مسافران در زمان اربعین انجام شده است، اظهار کرد: یک دستگاه ریل باس برای تردد مسافران از خرمشهر تا شلمچه در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: علاوه بر این، قطارهای سراسری نیز برای این ایام آمادگی لازم را دارند تا به مردم خدمات موردنیاز را ارائه دهند و نسبت به جابه‌جایی مسافران در ایام اربعین اقدام کنند.
 
مدیرکل راه‌آهن جنوب تصریح کرد: متناسب با تقاضا به تعداد قطارهای سراسری مشهد و تهران که به سمت خرمشهر حرکت می‌کنند، اضافه خواهد شد. همچنین در زمان برگشت نیز پیش بینی شده است تا روزانه 2 تا سه قطار به قطارهای منطقه افزوده شود تا مردم بتوانند بدون هیچ مشکلی در زمان برگشت نیز تردد کنند.
 
درویش زاده عنوان کرد: اگر تقاضا در زمان رفت و همچنین برگشت مسافران در ایام اربعین افزایش پیدا کند، متناسب با نیاز و تقاضای مسافران، به قطارهای موجود و در نظرگرفته شده قطار اضافه خواهد شد تا مسافران بتوانند با آسایش کامل سفر کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: راه‌آهن جنوب با پیش بینی‌هایی که انجام داده، آمادگی کامل دارد تا در ایام اربعین به خدمت رسانی به مردم بپردازد و متناسب با تقاضا به قطارهای موجود اضافه کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار