تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۵۳۲۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک:
قطب کشتی فرنگی ایران و جهان صاحب خانه می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: با توجه به نیاز ورزشکاران و ظرفیت رشته ورزشی کشتی فرنگی در بین جوانان با استعداد اندیمشک قطب کشتی فرنگی ایران و جهان صاحب خانه می‌شود.

کیومرث آریا متین امروز اظهار کرد: با توجه به کسب مدال در رقابت‌های جهانی و المپیک توسط ورزشکاران جوان اندیمشک در ورزش و نیز توانایی منحصر به فرد ورزشکاران اندیمشکی در رشته کشتی فرنگی در زمینه تحقق مطالبه به حق فرنگی‌کاران اندیمشک احداث خانه کشتی در دستور کار اداره ورزش و جوانان اندیمشک قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در ارتباط با پروژه‌های ورزشی اندیمشک افزود: در جهت توسعه امکانات برای ورزش قهرمانی جلسات متعددی با رئیس کمیسیون انرژی برگزار شده و با پیگیری و نظر مثبت نماینده شهرستان امیدواریم پروژه‌های نیمه تمام ورزشی اندیمشک ابتدا تکمیل و بهره‌برداری رسند و در ادامه نیز با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده شاهد انقلاب ورزشی در بحث زیرساخت‌های ورزش اندیمشک باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با اشاره به احداث شهر ورزشی اندیمشک در مساحت 10 هکتار گفت: با توجه به نیاز ورزشکاران و ظرفیت رشته ورزشی کشتی فرنگی در بین جوانان با استعداد اندیمشک قطب کشتی فرنگی ایران و جهان صاحب خانه می‌شود و در جهت ایجاد شرایط میزبانی برای مسابقات جهانی و ملی در آینده احداث شهر ورزشی در مساحت 10 هکتار در دستور کار قرار گرفته و با پیگیری نماینده محترم اندیمشک قطعاً در اندیمشک احداث خواهد شد.

وی توسعه ورزش همگانی را از اولویت‌های مهم در جهت سلامت عموم اقشار جامعه خواند و اظهار داشت: در جهت توسعه یکسان خدمات ورزشی به مناطق یک مجموعه ورزشی و جاده سلامت در کوی شهدای در محدوده منطقه ساختمان در حال اجرا بوده و جاده سلامت کوی لور از دیگر پروژه‌های انجام گرفته در زمینه توسعه ورزش همگانی در اندیمشک است.

آریا متین مجموعه فرهنگی، ورزشی، تفریحی و گردشگری فدک را از پروژه‌های مهم در حال اجرا در اندیمشک دانست و بیان کرد: معتقدیم پروژه فدک در افزایش نشاط عمومی در بین اقشار جامعه به ویژه جوانان شهرستان مؤثر خواهد بود و فضای طراحی شده در پارک کوهستانی فدک برای انجام ورزش پیاده‌روی و کوهنوردی خانوادگی پس از تکمیل از مناطق بی‌بدیل در شهرستان و شهرهای هم‌جوار خواهد بود.

وی در ادامه تعداد مدال‌های جهانی کسب شده را نشان از ظرفیت ورزشی اندیمشک معرفی و تصریح کرد: در جهت رشد و شکوفایی ورزش اندیمشک طرح‌های متنوعی برنامه‌ریزی‌شده که امیدواریم با حمایت نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همراهی فرماندار شاهد توسعه زیرساخت در ورزش شهرستان اندیمشک باشیم.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به ورزش اندیمشک گفت: قطب کشتی فرنگی اندیمشک صاحب‌خانه کشتی خواهد شد و با جلساتی که در فرمانداری و دفتر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای ایجاد زیرساخت در جهت رسیدن به شرایط ایده آل برای کسب میزبانی در مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی در سال‌های آینده هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار